Ai ai ai, zonet een hele leuk show zitten kijken van Surex. Op het begin knapte er iets, op een nummer (nummer 2 in de show) van de Pirates of the Caribbean NIET steppen terwijl de muziek daar bewijze van spreke voor gemaakt is; schandalig en veel minpunten van mijn kant! (haha!)
Vervolgens zie ik veel leuke combi's. Het aantal cakes is gewaagd, naar mijn idee op sommige punten zeker geslaagd...maar af en toe dacht ik ook; dit is wel héél makkelijk. In dat opzicht sluit ik mij aan bij heartworm dat je het niet echt een pyromusical kan noemen. Daarvoor wordt te weinig met de muziek gespeeld.
De muziek zou ook in dit geval weer niet mijn keuze zijn. Te langdradige, te langzame, maar vooral te rustige muziek voert de boventoon in deze show. Ik mis wat actie eigenlijk.
De finale daarentegen; die bezorgde mij kippenvel achter de computer. Schitterend goudbeeld. Het kleurenfestijn had er wat mij betreft niet achteraan gehoeven, maar hij sluit zeker lekker af.
Al met al wel een super show. Zo zou ik er graag één in Nederland zien. Mooie combinaties, mooie bommen, maar of die in het rijtje van de show van Vaccalluzzo en Igual past; nee, dat zou ik niet eerlijk vinden. Daarvoor vond ik het teveel een show MET muziek in plaats van een show OP muziek.