Knokke-Heist Festival

stefantvs

Administrator
Medewerker
ik dacht laat ik het nog maar een keer vragen.
Is er iemand uit de omgeving van den haag met wie ik mee zou kunnen rijden ?
Natuurlijk tegen een vergoeding.

Gr stefan

stefantvs

Administrator
Medewerker
Tof dat je kan gaan Stefan!
Ga je filmen, fotograferen of gewoon lekker genieten?

Het liefst alle 3, maar zoiezo gaan de spullen allemaal mee. Filmpje wordt zoiezo gemaakt foto`s weet ik nog niet.

Gr stefan, jij bent er ook bij , of niet ?

stefantvs

Administrator
Medewerker
Kijk das ook leuk natuurlijk :p, en ik heb een vermoeden dat het niet voor een voetbal wedstrijd is ofzo :p
nou hopelijk heb je wat aan mijn filmpje :)

Gr stefan

veel plezier daarzo

Youri-NL

Registered User
Kom net thuis! Topshow foto's zijn dit keer ( Spanje was overbelicht ) TOP!
Morgen alles online gooien.
Heb zware hoofdpijn... Ben nu slapen dus!

Tot morgen :smiling:

doekhoofd

Registered User
Show was fenomenaal naar mijn mening, zeker vergeleken bij Igual.

Topshow met op enkele bommen na alleen maar Italiaanse makelij, studata's ,farfalles etc noem het maar op.
Goed doordachte thema's in combinaties met candles en single shots.

Hopelijk winnen ze en kan ik ze volgend jaar weer zien.

stefantvs

Administrator
Medewerker
1.gif

2.gif

3.gif

4.gif

5.gif

6.gif

7.gif

8.gif

9.gif

10.gif

11.gif

Gr stefan

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Degenen die er niet bij zijn geweest hebben een spektakel gemist! Bizar goede timing, prachtige bommen, ik weet niet hoeveel single shots, studatas en meerslagen. De muziek was ook gewoon top.

Denk dat het voor Surex en Macedo's Pirotecnia erg moeilijk zal worden om Vaccaluzzo te overtreffen.

Hier alvast 2 foto`s die ik gemaakt heb met m`n nieuwe camera (Nikon D3100), zeker niet slecht dacht ik.:smiling:

DSC_0012.jpg

DSC_0013.jpg

Laatst bewerkt:

poepiegaaf

Registered User
Helaas kom ik er niet bij zijn. Show ziet er goed uit!

Voor degene die zijn auto geparkeerd had op zo'n weiland, hoeveel was je kwijt? Dan weet ik dat voor volgend jaar.

bridge

Bronzen Member
De show van Vacaluzzo was wel erg abrupt afgelopen. Een einde zonder finale zijn we niet echt meer gewend. Het publiek had ook niet in de gaten dat het gedaan was. De speaker moest er aan te pas komen om dit duidelijk te maken.

Ik vond persoonlijk de show van Iqual meer spektakel. Twee totaal verschillende type shows uiteraard.

dominique

Registered User
Als ik die filmpjes zo bekijk ben ik blij dat ik niet alsnog ben opgereden. Dat ze mooie spullen hebben is al wel langer geweten maar buiten dat vind ik het gewoon een saai showtje.

Bovenaan