Knokke-Heist (B)

D

Deleted member 17038

Guest
Hierbij mijn film/montage van deze show:

Het gaat met mijn nieuwe camera's telkens beter. Dit keer heb ik 2 prime(waarmee je niet in of uit kan zoomen) lenzen gebruikt. De 50mm close up lens was een beetje een experiment maar pakt aardig uit! En leuk is ook dat deze lens al 55/56 jaar oud is.

PyroPlop32

Registered User
zeker mooie beelden maar ik ben geen fan van het zoomen, Jack doet dat ook altijd met zijn films.
gewoon persoonlijke smaak.

Tony doet dat volgens mij niet of een heel stuk minder en dat vind ik wat fijner kijken.

MrXtremeFireworks

Registered User
Vind het juist wel wat hebben om zo nu en dan eens een close-up shot te zien. Mooi gefilmd, prachtige kleuren inderdaad. Welke camera heb je gebruikt voor de close-up?

D

Deleted member 17038

Guest
Vind het juist wel wat hebben om zo nu en dan eens een close-up shot te zien. Mooi gefilmd, prachtige kleuren inderdaad. Welke camera heb je gebruikt voor de close-up?

Het zijn 2 exact dezelfde camera's alleen de lenzen zijn anders. Op de close up camera zat een 50mm Jupiter-8 lens uit 1958 en op de groothoek een samyang 11mm vdslr. Maar omdat ik twee canon eos-m systeemcamera's gebruik (zie deze post over het apparaat: LINKKLIK) met kleinere sensor werken de lenzen anders. De 11mm is 17,60mm en de 50mm is 80mm.

Maar goed voor de groothoeklens moet ik de instellingen nog een beetje optimaliseren. Misschien iets minder focus en het diafragma verder open gooien. Dinsdag ga ik weer!

Laatst bewerkt door een moderator:

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuke show van de Denen. Een volwaardige deelnemer. Ze gebruiken veel kleur in hun show, daar hou ik wel van.
Het gekozen muziekreportoire is voor mij onbekend maar het misstaat in ieder geval niet.

Bovenaan