• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Knokke-Heist (B, IVF)

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum: 19-08-2013
Plaats: Knokke-Heist
Straat: Onbekend
Tijd: Onbekend
Wie: Fireworks Spectaculars (Canada)
Wat: proff
Waarom: Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist

Ik ben benieuwd wat we morgen kunnen verwachten. Ik heb al tegen iemand gezegd dat ik er niet veel van verwacht, maar dat zei ik met scarpato ook. WE zullen het morgen zien !

Man man man wat heb ik genoten van Canada.
Echt heel mooi, schitterende spullen gingen de lucht in.
Nu heb ik nog niet zo gek veel shows gezien maar wat een variatie aan bommekes zeg, echt prachtig.
Die gouden effecten knalde me hard, niet te zuinig.
Ze schoten ook shells met meerdere felle gekleurde flitsen, die staan op mijn netvlies gebrand haha.
Je hoort me op de film straks na vrij korte tijd al iets zeggen tegen Jeffreak en dat was het volgende.
'Ik heb nu al kippenvel man' :p

Hier is mijn film, staat er net helemaal op dus genieten maar.

Ik ga heerlijk nagenieten nou!

Goede show van de heren uit Canada. Geweldig materiaal gebruikt en goed thematisch geschoten. Morgen ga ik ook die kant op om de winnende show van het festival te bekijken. Heb er veel zin an.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan