Knokke-Heist 2015

jwtjuh

Registered User
Bij aankomst zagen we wat veranderingen in de opbouw , single shots en bommen stonden iets anders opgesteld.
Vuurwerkfestival Knokke-Heist 2015 : Griekenland by jesper0438, on Flickr
Gisteravond eens van een ander plekje gefotografeerd en gefilmd :
Volledig fotoalbum is hier te vinden : https://flic.kr/s/aHskiVmnM9

En het filmpje :

WAUW!! Ik heb echt genoten van al je beeldmateriaal. Perfecte plek om te filmen en zeer goede beeldkwaliteit. Ik weet niet met welke setup je werkt? Geluid klinkt ook super. Blijf vooral doorgaan !

Over de show, WAT een heerlijke getimede show is dit zeg. Mooi gedoseerd ook allemaal. Naar mijn mening toch de mooiste show tot nu toe van het hele festival. Ik ga morgen zelf naar Knokke, ik hoop dat Portugal ook zoiets moois neer gaat zetten.

Nogmaals bedankt voor alle beelden hardcore0438!

Jwtjuh

hardcore0438

Registered User
Bedankt voor je reactie :) !!!
Ik fotografeer met een Nikon D7000 en film met een Canon HF G10 met Zoom H1 microfoon (nabewerking met lightroom en Premiere )

Ik hoop de komende avonden ook aanwezig te kunnen zijn, ligt maar net aan het weer.

jwtjuh

Registered User
Bedankt voor je reactie :) !!!
Ik fotografeer met een Nikon D7000 en film met een Canon HF G10 met Zoom H1 microfoon (nabewerking met lightroom en Premiere )

Ik hoop de komende avonden ook aanwezig te kunnen zijn, ligt maar net aan het weer.

Nice! Heb zelf ook een tijd geleden eens gekeken naar de HF G10, maar heb uiteindelijk toch voor de Panasonic HC-X920 gekozen.
Gebruik nu een Rode Stereo Videomic, maar heb eventueel ook een Zoom H1 als back-up (deze gebruik ik eigenlijk om het geluid van mijn motor op te nemen).
Ik kom morgen ook naar de show van Luso, nu maar hopen op mooi weer morgenavond :D Veel plezier alvast!

Jwtjuh

Z@P

Registered User
Man man manwat een slechte show van luso. Zou me in een hoekje gaan zitten schamen als ik de verantwoordelijke pyro was. Misschien problemen door de regen?

Veel effecten meerdere keren terug laten komen, trage saaie muziek, geen tempo met schieten, amper grote bommen, single shots schieten met totaal geen creativiteit. Veel te veel saaie chinese bommen.

Duidelijk laatste, baal er wel van vorig jaar ook al in de zeikende regen een slechte show gezien...

jwtjuh

Registered User
Man man manwat een slechte show van luso. Zou me in een hoekje gaan zitten schamen als ik de verantwoordelijke pyro was. Misschien problemen door de regen?

Veel effecten meerdere keren terug laten komen, trage saaie muziek, geen tempo met schieten, amper grote bommen, single shots schieten met totaal geen creativiteit. Veel te veel saaie chinese bommen.

Duidelijk laatste, baal er wel van vorig jaar ook al in de zeikende regen een slechte show gezien...

Ik ben het volkomen met je eens. Vond het een lege show met weinig fantasie. Was afgelopen zaterdag in Scheveningen geweest en heb zelfs daar een betere show gezien van Dream, en dat zeg ik echt niet gauw!
Ben best wel teleurgesteld aangezien dit de enige show is die ik gezien heb op dit festival. Ben helemaal vanuit Delft met de motor naar Knokke gereden en dan krijg je zoiets. Heel de tijd in de zeikregen gestaan ook nog (kunnen zij natuurlijk niks aan doen). Ze moesten zich inderdaad diep schamen. Morgen de beelden uploaden mits het dat waard is. Voor diegenen die donderdag ook nog gaan: alvast veel plezier, het weer ziet er in ieder geval al beter uit dan vandaag als ik zo de weerberichten lees. Ik hoop voor jullie dat er dan wel een goede show geschoten word...

Jwtjuh

Z@P

Registered User
Die doordeweekse shows ga ik niet meer heen, kan me niet voorstellen dat de mannen van luso hier achter staan. Ik heb me met mn gezin vermaakt maar dit was by far de slechtste show die ik in knokke heb gezien. Dikke poep. Sorry

Chrissie81

Registered User
Vond het ook een slaapverwekkende vertoning vanavond.... Zoals gezegd, totaal geen tempo, meerdere malen dezelfde bommetjes die langskwamen... Kortom vond het gewoon zwaar tegenvallen :O_O:

thunderboy

Registered User
Misschien wel de slechtste show ooit in Knokke.
Teleurgesteld weer naar huis gegaan.

Heb alleen het einde geupload, de rest is de moeite niet eens, had er ook ff geen zin meer in vannacht.

hardcore0438

Registered User
Brr, wat een tegenvaller gisteren... En daar ook nog voor in de regen moeten staan :TT TT: . Gelukkig denken er hier meerdere mensen zo over.
Een enorm saaie soundtrack (op 1 nummer na ) , veel dezelfde effecten , en de single shots die in een cirkel stonden opgesteld kwamen ook niet lekker uit de verf:
Int. Vuurwerkfestival Knokke-Heist 2015 : Portugal by jesper0438, on Flickr
Wat ik wel mooi vond waren de multicolour bommen :
Hopelijk zien we donderdag een mooie afsluitende show (met beter weer.... )

Meer foto's zijn in het album te bekijken : https://flic.kr/s/aHskfxUNVD

hardcore0438

Registered User
En voor de mensen die nog willen 'nagenieten' de video :
Het enige mooie nummer , welke geschoten werd vanaf 13:40 (Thomas Bergersen ; The Cross of Antiquan) weten ze naar mijn mening nog te verzieken. Terwijl dit nummer op zichzelf al kippenvel geeft .

D

Deleted member 17038

Guest
Ik heb het dus ook gefilmd, maar je hoef niet te kijken hoor. Ik vraag me af in hoeverre pirotecnia Luso het leuk vind als ik het filmpje op hun facebook plaats. Ik heb niet eens de moeie meer willen nemen om het geluid of beeld te bewerken. Maar goed donderdag kan het alleen maar beter worden toch?

Z@P

Registered User
Ik heb het dus ook gefilmd, maar je hoef niet te kijken hoor. Ik vraag me af in hoeverre pirotecnia Luso het leuk vind als ik het filmpje op hun facebook plaats. Ik heb niet eens de moeie meer willen nemen om het geluid of beeld te bewerken. Maar goed donderdag kan het alleen maar beter worden toch?

Post dat maar eens ik ben benieuwd naar de reactie er moet een verklaring zijn, Ben nog steeds chagrijnig van gisteren. Maar snel vergeten, gelukkig over een maandje de zena trophy.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Moontan

Moderator
Medewerker
Uit de pers:

Harde wind gooit roet in het eten

De harde wind die gisteren tijdens het vuurwerkfestival te Knokke van zicht liet spreken speelde een behoorlijke rol.
Waar het vuurwerk normaal gesproken zo recht en hoog mogelijk moet gaan was daar gisteren niets van te merken, het vuurwerk ging met vlagen schuin met de wind mee en dat leverde niet de mooie plaatjes op die we kennen.

http://www.ziezeeland.nl/nieuws/10316/harde-wind-gooit-roet-in-het-eten.html

D

Deleted member 17038

Guest
Uit de pers:

De harde wind die gisteren tijdens het vuurwerkfestival te Knokke van zicht liet spreken speelde een behoorlijke rol.
Waar het vuurwerk normaal gesproken zo recht en hoog mogelijk moet gaan was daar gisteren niets van te merken, het vuurwerk ging met vlagen schuin met de wind mee en dat leverde niet de mooie plaatjes op die we kennen.

:you seem to be seri

LOL Ze mogen wel een foto van Jochemm lenen hoor hehehe die zijn niet zo scheef.

hardcore0438

Registered User
Uit de pers:

Alsjeblieft Fred, dit kun je geen pers noemen.... Dit is gewoon iemand die een sensatieverhaaltje neer zet om zijn foto's te showen en vervolgens de wind de schuld geeft omdat zijn foto's niet gelukt zijn :dark mood:

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Geen Knokke Heist vanavond helaas.. Veel plezier voor diegenen die wind en regen trotseren voor de laatste show en prijsuitreiking.

Bovenaan