Knokke-Heist 2015

D

Deleted member 17038

Guest
Ik ben van plan om hier een paar shows mee te pakken en heen en weer te rijden. Hebben mensen nog tips? Hoe laat aankomen en waar parkeren enzo?
En zijn er mensen die vanuit Amersfoort of een plaats die op de route ligt die een stuk mee willen rijden misschien?

De shows die ik wil meepakken zijn Woensdag 19 Dinsdag 25 en Donderdag 27 augustus. Vrijdag 21 en maandag 23 augustus ga ik niet omdat ik in het weekend werk bij een festival. Ik ben nog steeds benieuwd of er andere leden zijn die gaan en die interesse hebben in het delen van een rit heen en terug om de brandstof kosten te drukken. :have a nice day:

Moontan

Moderator
Medewerker
Sfeerplein ‘De Vurige Ontmoeting’ op Vuurwerkfestival

Op 19 – 21 – 23 – 25 – 27 augustus 2015 vindt opnieuw het Internationaal Vuurwerkfestival plaats in Knokke-Heist. Op De Wandelaar, het centrale plein op de Zeedijk in Duinbergen waar je optimaal kan genieten van het op muziek gesynchroniseerd vuurwerkspektakel, wordt vanaf dit jaar een sfeerplein gecreëerd. Dit sfeerplein draagt de naam “De Vurige Ontmoeting”. Het moet op de vuurwerkavonden het centrum worden waar inwoners, 2° verblijvers en toeristen elkaar ontmoeten in een gezellig en stijlvol kader. Je kan er samen met je vrienden genieten van een verzorgd drankje vanaf 20 uur. Om 22 uur volgt dan het vuurwerk en nadien kan er uiteraard nog nagepraat worden in “De Vurige Ontmoeting

http://www.knokke-heist.be/nieuws/sfeerplein-‘de-vurige-ontmoeting’-op-vuurwerkfestival

hardcore0438

Registered User
Zo, dat was de opening ! Toen we in Knokke-Heist aankwamen zagen we erg weinig single shots en best veel bommen opgesteld staan. Uiteindelijk is het toch een leuke show geworden met af en toe een leuk nummer er tussen :grin: .
Paar plaatjes van het opbouwen :
Vuurwerk Knokke-Heist 2015 : Denemarken by jesper0438, on Flickr

En wat plaatjes van de show :

Meer foto's zijn in het fotoalbum te vinden : https://flic.kr/s/aHskf8Jdk1
En het filmpje :

Ik hoop dat het weer zo blijft , prima temperatuur :)

jwtjuh

Registered User
Mooie beelden hoor hardcore0438! Zowel de foto's als de video.
Ik heb vandaag (ja, lekker laat) een hotel geboekt voor een overnachting van 25 op 26 augustus.
Hopelijk schieten de Portugezen een mooie show :D

Jwtjuh

hardcore0438

Registered User
Bedankt ! Da's wel fijn, na afloop lekker naar een hotel ipv een end naar huis rijden . Ik verwacht dat Luso een erg leuke show gaat schieten , als je hun voorgaande shows bekijkt :)

jwtjuh

Registered User
Bedankt ! Da's wel fijn, na afloop lekker naar een hotel ipv een end naar huis rijden . Ik verwacht dat Luso een erg leuke show gaat schieten , als je hun voorgaande shows bekijkt :)

Ja precies, dat dacht ik dus ook ^^
Heb zelf ook even wat filmpjes zitten bekijken en ziet er goed uit.
Maar je weet natuurlijk nooit hoe het uitpakt. Ik laat me verrassen :)

tronetti

Registered User
Zojuist een aardige show gezien van Sugyp.
De intro was met mooi materiaal verschoten, maar naar mate de show vorderde vond ik het niet meer zo spannend.
Ik miste de variatie in effecten, ook erg veel goud gezien, wel mooi dat Igual.
Show zelf is wel goed geschoten op muziek zonder dat er een hoop single-shots werden gebruikt.

Vond de vorige show wat creatiever, show werd ook wel wat op een speelse manier geschoten door de vele cakeboxen.

Maar waar was onze 'forum goeroe' nou? Onze Moontan schitterde in afwezigheid?

thunderboy

Registered User
Na een hectische rit vol weg omleidingen en files, nog net op tijd aangekomen.
Uiteraard geen parkeerplek meer te vinden, dus op goed geluk maar ergens naast gepropt.
Aangekomen op de punt ook alles vol, dus statief ook maar ergens tussen gefrommeld en na een heel kort gesprekje met Jack was het al showtime.

Sluit me bij tronetti aan, mooi begin maar daarna werd het minder. Veel goud en weinig bijzondere/creatieve combinaties. Timing was prima, finale ook lekker.

Op de terugweg nog even de plaatselijke Mac meegepakt, en nog 50 minuten file als toetje gehad halverwege de rit.
Was weer een gezellige avondje Knokke met een redelijk showtje.

Vwk bedankt dat ik mee kon rijden.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Zojuist een aardige show gezien van Sugyp.
De intro was met mooi materiaal verschoten, maar naar mate de show vorderde vond ik het niet meer zo spannend.
Ik miste de variatie in effecten, ook erg veel goud gezien, wel mooi dat Igual.
Show zelf is wel goed geschoten op muziek zonder dat er een hoop single-shots werden gebruikt.

Vond de vorige show wat creatiever, show werd ook wel wat op een speelse manier geschoten door de vele cakeboxen.

Maar waar was onze 'forum goeroe' nou? Onze Moontan schitterde in afwezigheid?

Klopt Leen, ik had al voor een week geboekt maar een zeer belangrijke prive aangelegenheid in dezelfde week gooide roet in het eten.
Ik zie alleen de slotshow op de 27e van HC Pyrotechnics (samen met Niek alias Anihalas)

Moontan

Moderator
Medewerker
Wat is Knokke Heist toch een hoogwaardig vuurwerkfestival. De show van de Zwitsers is ook weer een hele mooie.
Ik zou echt niet kunnen kiezen tussen de shows van de Denen of de Zwitsers, Ik vind beide erg goed.beiden totaal anders.
De eerste 5 minuten van deze show bezorgen mij echt kippenvel.
Dank voor je film Wilfred. Snel online!!

hardcore0438

Registered User
Wat een topper gisteravond :). Geweldige muziekkeuze, leuk gespeeld met de single shots (ricasa ! ) en er kwam genoeg leuk materiaal voorbij.
Luso moet erg zijn best doen om hierboven uit te komen :)

Z@P

Registered User
Hoe gaat het nu met de nieuwe parkeerzones? Kun je nog in de wijk staan? Ik ben er morgenavond.

hardcore0438

Registered User
Bij aankomst zagen we wat veranderingen in de opbouw , single shots en bommen stonden iets anders opgesteld.
Vuurwerkfestival Knokke-Heist 2015 : Griekenland by jesper0438, on Flickr
Gisteravond eens van een ander plekje gefotografeerd en gefilmd :
Volledig fotoalbum is hier te vinden : https://flic.kr/s/aHskiVmnM9

En het filmpje :

Bovenaan