Knokke-Heist 2015

Moontan

Moderator
Medewerker
Laatst bewerkt:

hardcore0438

Registered User
Prachtige line-up vind ik zelf. Nanos ben ik erg benieuwd naar ,zeker na hun show bij Ignis brunensis . Ik hoop dat ik weer 1 of meerdere avonden aanwezig kan zijn :)

RedBaron

Registered User
Prachtige line-up vind ik zelf. Nanos ben ik erg benieuwd naar ,zeker na hun show bij Ignis brunensis . Ik hoop dat ik weer 1 of meerdere avonden aanwezig kan zijn :)

Hehehehe verwacht dat absoluut niet. In Brno was de show 100% Ricasa, zowel het chinees, als het Europees werd compleet aangeleverd van uit Spanje door Ricasa.

Maar goed, ik zelf vind de Line-up goed, grote namen erop. en dat is wel weer eventjes geleden. Persoonlijk kijk ik erg uit naar Sugyp!. Ik hoop dat Luso zich revancheerd na hun show uit 2005, die ik zelf niet zo heel sterk vond. En waar men toen even liet zien waar men gekend om was: Relampagos.. in alle vormen en smaken kwamen ze toen voorbij. Ook het finale nummer was een klein uitglijertje. Een live nummer van Tiësto waar de MC in het nummer keihard te horen is met: Holland make some noise! konden de belgen niet echt om lachen haha :shocked...again: hahaha.

Hojen Magic heeft ook al eerder (2010) in Knokke-Heist geschoten. Die schoten toen een erg vermakelijk en komische show waardoor de handjes regelmatig tijdens de show op elkaar gingen. Muziek stukken zoals de Vogeltjesdans, Cirucs Renz kwamen voorbij. Ze gebruikte in die show toen materiaal van Zaragozana, Vicente Caballer, Pagano, Zink, enzovoorts. Ik hoop dat ze ons weer net zo zullen vermaken zoals in 2010.

De show uit 2010 van Hojen Magic kan je trouwens hier nog eens terug kijken:

Z@P

Registered User
tip vd week, als je een hotel wilt in knokke, zorg dat je er heeeeel vroeg bij bent, alles zit zo vol

tronetti

Registered User
Heb al eens meer met die gedachte gespeeld, alleen jammer dat de shows om de dag zijn.
Probleem is altijd, als ik er weer eenmaal ben, heb ik de neiging om te blijven hangen.
Storende factor is dan weer die wekker die om 05:50 wakker wordt...ben dan net een baby...dan moet ik alles weer leren.

Maar ach, iets meer dan en uurtje rijden....moet geen probleem zijn.

Moontan

Moderator
Medewerker
Mijn plan is ook om een keer een week te verblijven daar. Liefst in een appartement of bungalow.
Vandaag druk aan het googelen geweest, maar dat is geen gemakkelijke klus.
Een redelijk betaalbaar verblijf zit er niet in. Iemand misschien suggesties?

Ricardo1979

Registered User
Fred, ik heb vorig jaar via vakantieveilingen op een park van de ooststappen groep gezeten marina beach dit was betaalbaar en iets meer als 30 min rijden. Alleen het nadeel is dat dit pas een paar weken van te voren te boeken is.

hardcore0438

Registered User
Voor de mensen die graag langere tijd willen verblijven zoals Fred, kijk eens een stukje verder naar bijvoorbeeld Cadzand / Cadzand-bad in Zeeuws-Vlaanderen. Erg populaire vakantiebestemming en een echte kustplaats die het moet hebben van het toerisme.

tronetti

Registered User
Deze site; www.airbnb.nl/
Locatie invullen, en je kan daar een week boeken voor €359,-. Zit je nog aan het strand ook.
Dit lijkt me toch geen strop?

We maken er met z'n allen weer een gezellig feestje van.

Z@P

Registered User
Vorig jaar pas laat een hotel voor een avond gezocht maar dat was echt een fout alles zat al vol en uiteindelijk belande ik in cadzand, niet fijn want na de show kun je dus lekker 2 uur in de file staan.

Hotel waar ik nu wou boeken in knokke zit ook al vol.

En oja alle restaurants aan de boulevard zitten ook vol, bizar

Sent from my iPad using Tapatalk

Laatst bewerkt:

RedBaron

Registered User
Vorig jaar pas laat een hotel voor een avond gezocht maar dat was echt een fout alles zat al vol en uiteindelijk belande ik in cadzand, niet fijn want na de show kun je dus lekker 2 uur in de file staan.

Hotel waar ik nu wou boeken in knokke zit ook al vol.

En oja alle restaurants aan de boulevard zitten ook vol, bizar

Sent from my iPad using Tapatalk

Zo bizar is dat niet hoor Z@P.. Het is een populair evenement.. Reserveringen worden soms al een jaar van te voren gedaan. ;-)

Moontan

Moderator
Medewerker
At your service!

Als je komt, laat het even weten, dan hangen we voor de 'forumgoeroe' van FPM de vlag uit...
Kom ik daarna uiteraard wel een biertje bij je pakken!

Haha Leendert, dank!!
Gaan we zeker doen.
Ik heb inmiddels een reservering lopen, wacht nog op een bevestiging.
Ik ga een weekje, zie ik alle shows op die van de Denen na dan.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik ben van plan om hier een paar shows mee te pakken en heen en weer te rijden. Hebben mensen nog tips? Hoe laat aankomen en waar parkeren enzo?
En zijn er mensen die vanuit Amersfoort of een plaats die op de route ligt die een stuk mee willen rijden misschien?

Z@P

Registered User
Als je begin van de avond er bent kun je zowat tegenover het vuurwerk betaald parkeren aan de boulevard, heel fijn was dat maar de terugweg was minder, je staat echt wel even vast in de file daar.

Als je heel vroeg bent kun je in de woonwijk aan het strand parkeren, later staat het daar echt mega vol en dan zul je waarschijnlijk parkeren in de wijk als je de hoofdweg oversteekt.

Ik ben nog een betaalbaar hotel aan het zoeken voor de vrijdag....

Sent from my iPad using Tapatalk HD

bridge

Bronzen Member
Als je vanuit cadzand of sluis komt kun je wel degelijk heel makkelijk fileloos, zelfs heel rustig, terug rijden. Je moet dan parkeren in t Zoute, dus heel noordelijk. wel iets verder lopen, maar je bent eenmaal in de auto zo terug. Parkeren is ook geen enkel punt daar. Heb dit heeel vaak gedaan toen ik in nieuwvliet zat.

Bovenaan