Knokke-Heist 2014

vuurvent

Registered User
Jubilee Fireworks

Padre pio

Bagger weer gister, wel mooi materiaal gezien, voor mij staat Jubilee nog op 1, ik denk dat ik hem morgen oversla, als ik de weersverwachtingen zo zie, heb geen zin om nog eens tot me onderbroek nat te regenen, woensdag dan maar van de partij, de weersvoorspelling ziet er dan goed uit!

Dahustla

Registered User
Een heerlijke topdag gehad in Brugge en daarna aansluitend in Knokke-Heist. Even heerlijk op het strand gelegen met een temperatuur van 23gr in de zon ( en uit de wind). Helaas begon het voordat de show begon keihard te regenen. Ik was nog net optijd om onder een afdakje te gaan staan! Ben gelukkig droog gebleven.

Ik heb genoten van de show en heb een aantal kwaliteitsbommen gezien. Ik had er weliswaar veel meer van verwacht, maar ach hee.. ook belgie heeft idiote regeltjes!

smilli

FPM Filmer
Show van Padre Pio was wel aardig maar niet meer dan dat, zit toch sterk te twijfelen over vanavond met de weersverwachtingen.

tronetti

Registered User
Over Padre Pio ben ik het met je eens, Jubilee vond ik geweldig om mee te maken....schieten op dupstep...
Bij ons stonden mensen mee te dansen, heb staan genieten. Originele soundtrack, en we hebben weer eens een finale gezien!
Denk dat 1ste plaats naar Jubilee of naar Flash gaat.
Maar i.d.d. gezien het weer, zet ik geen poot meer buiten. Tot laat in de avond regen, erg jammer, had er graag heen gegaan.
Het is een topbedrijf!

Overigens respekt voor o.a Conrad en Jesper, om met dat noodweer toch nog Padre Pio op de plaat weten te zetten.

Chrissie81

Registered User
Het weer viel uiteindelijk alles mee vanavond. En een heerlijke show gezien.. van mijn part de winnaar deze editie!

Hier de finale nummers van de show.

Laatst bewerkt:

tronetti

Registered User
Zo, ook weer thuis, en ja, Jubilee....terecht! Topshow!
De Britten vallen niet alleen in Saint Brevin in de prijzen, ze hebben een goed jaar!
Was weer een geslaagde editie, en als het goed is, een slotshow om naar uit te zien volgend jaar!
Liever geen HC, want ik ken dat sprookjes liedje inmiddels wel hoor.......

hardcore0438

Registered User
Ik heb geen keuze kunnen maken tijdens dit festival; Hamex had prachtig materiaal , Jubilee een prachtig dubstep stukje en leukere muziek , en bij de italianen heb ik door het weer iets minder kunnen genieten en zien daar ik mijn camera's mocht redden (wat overigens niet gelukt is) . Flash ben ik niet bij geweest dus daar oordeel ik ook niet over . Gister een mooie show gezien vond ik zelf. Mooie openingmuziek, stukje uit 5e symphony van Beethoven meen ik .
Helaas heeft gister , een kwartier voor de show , mijn fotocamera het begeven dus kan ik enkel wat opbouw foto's delen :(.
Moet wel zeggen dat het niveau dit jaar bijzonder hoog lag !! Wat mij betreft een topeditie :)

vuurvent

Registered User
Viel me wel op nu ik het terug keek van hun inzending in polen (pyromagic) dat dit bijna precies dezelfde show is die ze daar neergezet hebben :p

Moontan

Moderator
Medewerker
Engeland wint Vuurwerkfestival
Jubilee Fireworks uit Engeland is uitgeroepen tot winnaar van het Internationaal Vuurwerkfestival 2014. De voorbije dagen streden vuurwerkmakers uit Engeland, Italië, Slovenië en Tsjechië voor de titel in het prestigieuze Vuurwerkfestival van Knokke-Heist. Ondanks het mindere weer lokte dat telkens tienduizenden toeschouwers naar Duinbergen. De jury hield bij de beoordeling rekening met het kleurenspel, de synchronisatie, compositie, harmonie en originaliteit. Ook volgend jaar is er in augustus opnieuw een Vuurwerkfestival. In tegenstelling tot vorige jaren komt de winnaar het jaar nadien wel niet meer terug op de slotavond. (JVRB)

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-oostende/engeland-wint-vuurwerkfestival-a2017345/

tronetti

Registered User
Engeland wint VuurwerkfestivalIn tegenstelling tot vorige jaren komt de winnaar het jaar nadien wel niet meer terug op de slotavond. (JVRB)[/url]

Da's dan weer jammer, ook hier gaat het bergafwaarts...degene die dat verzonnen heeft, zal er wel geld aan overhouden.

smilli

FPM Filmer
Leuke show van Flash met super materiaal maar niet mijn show, vind de muziek keuze niet spannend en er blijft voor mij toch altijd een leeg gevoel zonder finale.

De Slotshow van HC heb ik erg van genoten, wat een topshow zeg!
1 van de betere afgelopen jaren qua materiaal maar ook qua timing.

Bovenaan