Knokke (B)

Tony

Administrator
Medewerker
De Falling leafs en het gouden beeld komen er echt goed uit. Wederom mooi foto's van je Vin! Top!

gandalf

Registered User
Zo ook weer terug vanuit de kustplaats, zeer nette show met een aantal mooie bommen gezien! Ook nog wat andere freaks ontmoet waaronder 2 duitse (voreifelrambo + kameraad) Deze hebben een kijkje genomen op het schiet terein en wisten mede te delen dat er 10 stuks 250mm stond opgesteld, dit werd later ook nog bevestigd door een van de opbouwers zelf en verklapte daarbij dat er 7 van de 10 in de finale (goud bleek later dus) geschoten zouden worden!
Ikzelf heb voor het eerst ook eens wat foto's gemaakt en zijn hieronder te zien;
Blinkers
green_blinker_cry.jpg

red_blinker_2x_cry.jpg

Z-shape
z-shapes.jpg

brocade_tails.jpg

Verschillende tail's
purple_tails.jpg

tails_crackling.jpg

Hartjes
hearts.jpg

Flowerbeds
5x_25_schots_f-shape_cracklin_chry.jpg

silver_palms_4x.jpg

gold_palms_blue.jpg

falling_leaves_3x.jpg

blue_and_gold.jpg

Detail van een cilinder
1ste_break_cilinder.jpg

Gold final
gouden_finale_1.jpg

gouden_finale.jpg

Groeten van gandalf!

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
@ Gandalf. ik heb je een PM gestuurd voor uitleg voor het plaatsen van je foto''s.

en mijn complete foto album vind je hier

Voreifelrambo

Registered User
Yes that was a great Show from Hendrix. Nice Shels and the 10' are realy nice :toung: Although the Music was a good Choice. I only take Pics on the fireing area.

Video will also come soon

Video and Photos @ same Time no way :smile:

146zh4.jpg

4h5qiq.jpg

2n9jajo.jpg

sm4wub.jpg

22zvp5.jpg

2wf8tgz.jpg

34o7sw1.jpg

2wn6zhx.jpg

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Oke Hier is het eerste deel van de pyromusical in Knokke heist.
Deel 2 komt er ook zo spoedig mogenlijk aan.

Films zijn 2 post naar beneden verplaatst !!

Laatst bewerkt:

Voreifelrambo

Registered User
So here is my first part too.Look out in Part 2 the last song is not allowd throug the Youtube owner rights. I uploaded my 2nd part to and Tube has cut the music away.

So if you want to up Part 2 ist better to cut the Musik (last Song) for your self

reason: All for Love from Brian Adams ist produced on Warner Music Group. Warner canceled teh Contract with Tube.

Here is my Part 1

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Oke Hier is het eerste deel van de pyromusical in Knokke heist.
deel 1 staat op you tube en deel 2 op vimeo.
waarom dat zo is , moet je maar even de post hierboven lezen.
later word de complete film op de vimeo van pyrofan geupload.
en dan pas ik de link aan op het forum.

-----------------------------------------------------------------------------------

Geen geluid bij deel 2 op youtube

Laatst bewerkt:

havenmeester

Registered User
Het was echt een hele mooie show. Toch weer kickuh dat er een cilinder tussen zat en de crossetebommen vond ik prachtig. Bedankt voor de foto's en de films!!

Trouwens is er iemand nog in Blankenberge wezen kijken?

Laatst bewerkt:

zink 901

Registered User

Bijlagen

• DSC00498.JPG
    DSC00498.JPG
    2,4 MB · Weergaven: 18
  • DSC00499.JPG
    DSC00499.JPG
    2,3 MB · Weergaven: 6
  • DSC00500.JPG
    DSC00500.JPG
    1,9 MB · Weergaven: 6
  • DSC00501.JPG
    DSC00501.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 20
  • DSC00504.JPG
    DSC00504.JPG
    2,3 MB · Weergaven: 15

Pyroteam.net

Registered User
Het was echt een hele mooie show. Toch weer kickuh dat er een cilinder tussen zat en de crossetebommen vond ik prachtig. Bedankt voor de foto's en de films!!

Trouwens is er iemand nog in Blankenberge wezen kijken?

Ik heb wel meer dan 1 cylinder gezien hoor :bigsmile: Was een mooie show, ik ben ook nog naar blankenbergen geweest waar we ruim optijd aankwamen (zonder te hard te rijden ;)) Was ook een leuke show en wanneer ik de muziek binnen heb zal ik het filmpje online zetten.

Groetjes Kevin

harmsen

Registered User
Ben ook daarna nog even in Blankenberge geweest begon pas om 20.15 was opzich ook een leuke show alleen niet op de muziek de afstand tot het vuurwerk was wel wat kleiner en er werd af en toe flink gas gegeven maar de finale viel daarin tegen wel een beetje tegen al met al was de show in knokke beter.

Sateetje

Registered User
Blankenberge was ook de moeite waard! Zeer vlot tempo met cakes en shells. Finale ontbrak een beetje.

Leuke avond zo met twee shows!

Monsterking

Registered User
Ik heb met kippenvel naar de beelden zitten kijken, er is een prachtige pyromusical neergezet, met mooi vuurwerk en een mooie finale.

Allemaal bedankt voor de mooie beelden en plaatjes!

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Zaterdag ook ff naar Knokke geweest, en heb me daar een prima pyromusical gezien.:smile:

Enjoy the movie

blaapaap

Registered User
Hele fijne showtjes maar toch echt maar tot 8 inch gezien...
leuk altijd die broodje aap verhalen.

Maar was zeker de moeite waar!

bridge

Bronzen Member
Hele fijne showtjes maar toch echt maar tot 8 inch gezien...
leuk altijd die broodje aap verhalen.

Maar was zeker de moeite waar!

vlak voor de show (rond 1800 uur) hebben wij een kerel van Hendrickx en Lafeber gesproken . Max kaliber was 250 mm. Deze stonden aan de waterlijn opgesteld en dat blijkt ook uit de hierboven geplaatste foto's. Ik zou niet weten waarom deze man zou liegen.

blaapaap

Registered User
vlak voor de show (rond 1800 uur) hebben wij een kerel van Hendrickx en Lafeber gesproken . Max kaliber was 250 mm. Deze stonden aan de waterlijn opgesteld en dat blijkt ook uit de hierboven geplaatste foto's. Ik zou niet weten waarom deze man zou liegen.

Ik ook niet...

Wat het kaliber ook was: Ik vond het een fijne show!

Bovenaan