Archief Knetterlint

FPM ProductBOT

Registered User
515_Lesli_Spooky_Knetterlint_new_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Knetterlint[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Spooky[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]515[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 3,99[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]2,8 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]100/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Crackling zweep met veel en harde effecten.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 4/09/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Dim

Product Beheer
Medewerker
Denk van wel, deze knetterlinten zijn er al in tientallen maten en soorten. Wel een leuke kleurrijke verpakking!

Guillermo

Registered User
Deze wordt nu al verkocht...en mag dus ook het gehele jaar afgestoken worden?

Knetteren vrij aardig! Prima dingetjes (20 per doosje)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Wordt inderdaad al verkocht samen met de flashing demons en de red bulls, heb me er net even goed mee vermaakt. Je mag dit vuurwerk inderdaad het hele jaar afsteken volgens de huidige regelgeving. Ook mogen 12 jarigen dit gewoon kopen in de winkel.

Alleen vraag ik me af of de politie op de hoogte zijn van deze ontwikkelingen.

Guillermo

Registered User
Nja Dim dat is het een beetje hè...wat weet de politie wel/niet...

Kan me ook zo voorstellen als je knetterlinten van je af aan het gooien bent op straat dat het ook gezien kan worden als ordeverstoring o.i.d.

Ook kan ik me voorstellen dat er tijden aan verbonden zijn. Als ik me niet vergis mag je na 10 uur geen geluidsoverlast veroorzaken behalve tijdens de jaarwisseling.

Iemand meer info hier over?

Tony

Administrator
Medewerker
Wordt inderdaad al verkocht samen met de flashing demons en de red bulls, heb me er net even goed mee vermaakt. Je mag dit vuurwerk inderdaad het hele jaar afsteken volgens de huidige regelgeving. Ook mogen 12 jarigen dit gewoon kopen in de winkel.

Hier in Barendrecht bij de Primera verkopen ze al deze spullen die in de nieuwe CAT.1 vallen.
Afgelopen week heb ik daar een pakket gekocht om met de kleine van 22 maanden effe te knallen in de tuin. Ik ben er maar snel mee gestopt want de crackling balls en dergelijke zijn toch harder dan ik dacht en ik kan me niet voorstellen dat de buren het leuk vinden als ik daar een half uurtje mee staat te spelen.

Dit gaat nog hele vreemde situaties opleveren de komende twee jaar.

boozebelly

Registered User

Sinds wanneer is dat dan als ik vragen mag? Of is dat al lang zo? Want dat heb ik dan gemist. Afgelopen week zag ik ook van die pakketjes tussen het kindervuurwerk hangen met crackling balls, een tankje, cracklinglint en weet ik wat nog meer en ik keek er even vreemd tegenaan.

Tony

Administrator
Medewerker
Sinds wanneer is dat dan als ik vragen mag? Of is dat al lang zo? Want dat heb ik dan gemist. Afgelopen week zag ik ook van die pakketjes tussen het kindervuurwerk hangen met crackling balls, een tankje, cracklinglint en weet ik wat nog meer en ik keek er even vreemd tegenaan.

Fop en Scherts vuurwerk bestaat niet meer. Het heet nu Categorie 1 vuurwerk oftwel Cat.1
Daarmee is niet alleen de naam veranderd maar ook de gehele wetgeving waardoor je nu deze spulletjes ook mag afsteken.

GMP82

Zilveren Member
mja handfakkels kwam je al tegen, o.a. rondom EK/WK enzo, maar ik bedoel dus echt bengaalse fonteinen.

Tony

Administrator
Medewerker
Dat moet je even checken in de winkels die vuurwerk verkopen.
Er MOET op de verpakking CAT.1 Vuurwerk staan anders ben je de sjaak. Het kan voorkomen dat dezelfde producten in dezelfde verpakking nog in de oude regelgeving vallen. Dus er moet echt CAT.1 op staan.

Wij hebben vorige maand al een voorproefje gehad bij Lesli vuurwerk en ik moet zeggen, je weet niet wat je mee maakt met de nieuwe CAT.1 regelgeving :)

Bovenaan