Knalpotten

Furrier

Registered User
Battle of New Orleans is zeker een aanrader! Iemand bij mij in de straat vroeg waar ik deze had gekocht, hij dacht dat die illegaal was. Moest ik toch wel even om lachen

Expressit

Registered User
Weet iemand of Battle of New Orleans nog in het Dynasty-assortiment zit? Op de Wolff-site kom ik hem niet meer tegen.
The Battle of New Orleans wordt ook dit jaar gewoon verkocht, alleen heeft deze pot nooit in de folder van Dynasty gestaan. Je moet er gewoon naar vragen.

sniki

Registered User
Deze heeft qua effecten (nou ja, effecten....) ongeveer dezelfde uitwerking als de Battle of New Orleans, die telkens vier rode kometen gaf na de knal.
De oudere Thunderking - waar ook Thunderking 25shots op stond en zwart was met bloemetjes - gaf géén effect.
Deze lanceerde alleen afwisselend rode of groene kometen, die na het hoogste punt bereikt te hebben al tuimelend naar beneden vielen en iets ná het hoogste punt met een witte burstknal explodeerden.

Toen, voor pakweg 7-8 jaar geleden, waren deze potten illegaal en pas ná 1998 kwam deze pot op de Nederlandse markt. Misschien dat deze nog bestaat, maar Woff heeft hem na verloop van tijd hernoemd en in de Dynasty collectie ondergebracht.

Klopt. ik had deze toen ook. 25 shots van wolf en 50 shots zelfs. daarna was deze niet meer te krijgen. Ik heb alle knalpotten in nederland gestest en Battle of new Orleans gaat toch het hards. zelfde ongeveer als thunderheaven in belgie.

(E.T.)

Registered User
Uhhm. Je antwoordt op een post van drie jaar geleden. Het een en ander is toch erg veranderd op het gebied van Nederlandse knalpotten. Kijk maar even rustig rond bij de verschillende dealers. Daar zal je zeker mooie dingen aantreffen.

MichelAngelo

Registered User
Ja:laugh::laugh::laugh:
Toon die vijf jaar geleden loopt te verkondigen dat hij nooit naar consumenten vuurwerk kijkt. Zat dus altijd bij de illegale zooi te kijken (en gelijk had ie!!!). Nu is het zelfs van de site gebannen. Het kan verkeren....:weird:

fireworkaddict

Registered User
Clouds of Thunder (Broekhoff), Silver Salute (Wolff Dynasty), Thunder King blijft ook goed door z'n tempo, maar is qua hardheid in knal wel ingehaald.
De eerste 2 waren voor mij DE verrassing van het jaar, met name de Silver Salute.

De nieuwe FPM cakes niet te vergeten: Thunder King XXL en de Thunder Coloured Heaven :smile1:

Bovenaan