Knal/Salute blokken

joepie

Registered User
Die starfinale heb ik ook een keer gehad hij ging behoorlijk hard dat weet ik wel.
en volgens mij was het toen gewoon color to thunder misschien dat het nou veranderd is

pixy dixy

Registered User
Hoi beste mensen hier.heb dit blokkie gekocht van het weekend,en nu was mijn vraag waar moet ik hem aansteken,ben meer van de lawinepijlen,maar zag deze staan en dacht wat een leuke naam,thunder.er zitten 2 lonten aan de bovenkant.er staat op chain fuse,en die ander light fuse welke zal ik is aansteken bedankt alvast.
Afbeelding_091.jpg

RNBakker

Registered User
Hoi beste mensen hier.heb dit blokkie gekocht van het weekend,en nu was mijn vraag waar moet ik hem aansteken,ben meer van de lawinepijlen,maar zag deze staan en dacht wat een leuke naam,thunder.er zitten 2 lonten aan de bovenkant.er staat op chain fuse,en die ander light fuse welke zal ik is aansteken bedankt alvast.
Afbeelding_091.jpg

De groene is het lont dat je moet aansteken. De rode is het reserve lont. Als je deze aansteekt begint het blok bij de finale.

Jordi

Registered User
Dat zou logischer zijn maar het is dus zo dat je de lont met het rode beschermkapje moet gebruiken!!

Laatst bewerkt:

RNBakker

Registered User
Dat zou logischer zijn maar het is dus zo dat je de lont met het rode beschermkapje moet gebruiken!!

Ojee....op deze vraag had juist ik geen antwoord moeten geven.
Waar anderen met links en rechts steeds in de war raken, heb ik dat met de rode en groene lonten.

Twee jaar geleden tijdens Fallas werd ik hier al om uitgelachen en soms word ik er nog wel eens aan herinnerd.
"Steek je wel het goede lont aan Rob". Nu moet ik het weer een paar jaar horen.:push:

Pirate

Registered User
Niet bij Alpeco denk ? (dit blok is er toch niet meer ... helaas)

Als we niet op kleuren aan zouden gaan is het dan 'light fuse' van lighter (aansteken) en chain van doorlonten (evt. snel) of juist precies andersom ?

Laatst bewerkt door een moderator:

pixy dixy

Registered User
hahahah ik weet nu niet meer welke ik nu moet aansteken,de rode of de groene,zou echt zonde zijn als ik de verkeerde aansteek,

nee beste pirate deze komt niet van alpeco via via

Laatst bewerkt door een moderator:

Jordi

Registered User
De lont met het rode beschermkapje moet je gebruiken, daar staat ook lightfuse op neem ik aan? Ik heb gewoon geleerd bij professionele blokken altijd degene met het rode beschermkapje gebruiken.

De groene lont is voor het schakelen van meerdere blokken. Lijkt mij dan ook dat daar chainfuse op staat.

pixy dixy

Registered User
Mensen hier,ik vroeg me af ,heb 2 filmpjes gezien..150thunder to green tail..150speeding up thunder to green tail maat die 150s thunder to green tail,klapt veel harder.is nu alleen de naam verandert van dit blok of ook het kruit persentage of beeld ik het me gewoon in en heeft het blok alleen een andere naam

Jordi

Registered User
Het blok dat jij nu hebt, de 150s speeding-up thunder, was de "vervanger" van de 150s thunder with green tail en die is inderdaad een stuk minder.

Jeff

Registered User
Dat is dus het filmpje van de 150s Thunder with Green Tail. De Speeding-up Thunder with Green Tail is de nieuwere versie die een stuk minder hard knald.

Bovenaan