Knal/Salute blokken

Pirate

Registered User
WHAHAHAHA!!!!

Ik wist niet het bestond en heb er ook nog nergens over gelezen maar mocht je ooit het blok TBB - 1709 van Hopkee Fireworks tegenkomen.....KOPEN KOPEN KOPEN!!

Dit is namelijk een 1000 schots Salute blok!!!

Als je denkt....hij l#lt uit z'n nek, hier is het bewijs dat hij bestaat:

http://www.hopkee.com/13g_video_page2.html
het is de 2e van onderen: Mothers & Sons 1000 salute. Er staat een filmpje bij in RM, helaas slechte kwaliteit...maar een natte droom is geboren...

Kost dat opsturen vanuit hong kong :toung:

(staan leuke dingen tussen zeg)

ramon&marijke

Registered User
Mocht iemand het in zijn hoofd halen om die 1000schots te gaan bestellen op de een of andere manier dan zou ik zeggen kijk verder. Deze firma is namelijk een trade company, wat betekend dat deze het bij een fabriek wegtrekt en je daar beter zelf kan gaan aankloppen aangezien je dit aanzienlijk in de prijs scheelt. Iemand die een chinese tolk nodig heeft, just ask want mijn chinees is very well!! Ni Hao

Beekje

Registered User
Mocht iemand het in zijn hoofd halen om die 1000schots te gaan bestellen op de een of andere manier dan zou ik zeggen kijk verder. Deze firma is namelijk een trade company, wat betekend dat deze het bij een fabriek wegtrekt en je daar beter zelf kan gaan aankloppen aangezien je dit aanzienlijk in de prijs scheelt. Iemand die een chinese tolk nodig heeft, just ask want mijn chinees is very well!! Ni Hao

FF oftopic:

HUH? Dus dan moet iedereen maar rechtstreeks in China gaan bestellen? Hahaha! Dan hoeven we hier ook geen vuurwerk meer te verkopen! En ook niet de inevestering aan te gaan om het op te kunnen slaan:blink1: :nuts: :push: :weird:

Sateetje

Registered User
FF ontopic :)

Wat zijn de betere knalblokken van dit jaar? De Thunder With Green Tail wordt volgens mij niet meer verkocht (en de Rolling Thunder ook niet :) ).

Het liefst alleen met titanium effect en harde knal.

bollehenk

Registered User
Dan zal ik dit jaar voor de sk1025 gaan.
is een 100 shots knalblok met titanum boeket.
en knalt naar mij mening echt hard.

ik hoop dat je hier wat aan hebt anders kan je me mailen voor vragen.

groeten:blink1:

remio

Registered User
Dan zal ik dit jaar voor de sk1025 gaan.
is een 100 shots knalblok met titanum boeket.
en knalt naar mij mening echt hard.

ik hoop dat je hier wat aan hebt anders kan je me mailen voor vragen.

groeten:blink1:

dat is een 1" blokkie van jorge inderdaad. leuk knalblok, maar mijn mening niet echt hard. kan je beter opzoek naar een 1,2" saluteblokkie:blink1:

Wizz

Registered User
BKV heeft ook wel een aardig 30mm knalblok in het assortiment.
Anders colourfull salute van Lidu? Noname blokken zijn ook wel met salute te vinden.
Bonbridge is in ieder geval niks meer waard qua knalblokken met die nieuwe regelgeving.

Sp@cem@n

Registered User
Iemand ervaring met de Star Finale van Nico? Deze valt onder 1.3 en is 37 shots.
Schijnen aardig te knallen deze dingen.

Heb ff paar foto's geregeld, het gaat dus om deze pot. Schijnen aardig te knallen.

Laatst bewerkt:

Pirate

Registered User
De 19sh Spring thunder was ook 'maar' 18 mm, dat zegt dus niets ....

De sas inhoud van dat ding weet ik niet meer, en deze sticker kan ik slecht lezen, maar je gaat m.i. iets te kort door de bocht.

Anthony_bomb.

Registered User
Een pot/blok beoordelen op het kaliber is iets wat je nooit moet doen. Ik ken zat potjes die een zeer klein kaliber hebben maar ver boven gemiddelde presteren

Gr Anthony

Bovenaan