Klopte je bestelling?

hindoerol

Registered User
Re: klopte je bestelling?

:smile1:klopte als een bus bij mij. bij vuurwerk discount in wierden controleren ze alles met je wat e rop de lijst staat, vind dit een zeer goede zaak, overigens worden de bestellingen klaar gemaakt terwijl je staat te wachten dit duurt misschien 5min langer maar dan heb je ook alles. het zit ook nog eens in een doorzichtige tas dus dan kan je alles snel zien.

gr hindoe:cool:

weco1

Registered User

Afgelopen jaar ben ik samen met ''vleesklepel'' weer de bestelling gaan ophalen (Beekertuincentrum). Het begon allemaal al niet zo soepel; het duurde ontzettend lang voordat onze bestelling arriveerde. Toen wij wilde weglopen met de buit zei de medewerker: ''hier de bon, kunnen jullie de bestelling nog controleren''. Ik liep al half weg met de dozen terwijl mijn maat zei: ''kom we controleren het even, ik geloof er niets van''. En gelijk kreeg hij....20 pakken Asian Thunders, 2 pijlenpakketten, paar pakken babypijltjes :)toung:) en het gratis product zaten er niet bij!!!
Ik heb hier in ieder geval van geleerd, vanaf nu controleer ik altijd mijn bestellingen.

weco1

KruitFreak

Registered User

Ik had afgelopen jaarwisseling het geluk dat mijn bestellingen allemaal in orde waren. Voorgaande jaren is dat wel eens anders geweest. Totaal had ik drie grote bestellingen af te halen en bij controle bleek het allemaal dik in orde en zo hoort het ook!

Ik heb er ook vaak last van dat ze tassen of dozen dichtplakken zodat je het niet gemakkelijk kunt controleren. Ik maak het dan altijd open want als je thuis pas ziet dat je bestelling niet klopt baal je als een stekker.
Toen ik mijn bestelling bij Vuurwerk Tilburg ging ophalen bleek deze ook te zijn dichtgeplakt maar aangezien de tassen transparant waren was het alsnog makkelijk te controleren zonder dat ik ze moest openscheuren. Zo kan het dus ook!

Wel had ik wat ongemak bij de losse verkoop. De laatste dag kocht ik nog een Colonnade 1040 en toen de verkoopmedewerker deze gaf bleek de onderkant helemaal nat en vochtig. Toen ik deze weigerde en om een andere vroeg ging dat niet van harte. Jammer dat die verkoper zich dan niet realiseerde dat ze vuurwerk niet op de grond in een vochtige ruimte moeten zetten. Als ik het niet had gezien had ik wellicht een slechte of gevaarlijke fluitbak gekocht.

R

Ronny Vos

Guest

Ik ben blij om dit ook te lezen,het is van belang dat de wnkelier de bestelling goed bij elkaar pakt,maar het is ook slim van de klant om in de winkel te kijken of de besteling klopt.

Voor de meeste winkeliers is het goed om dit soort dingen te lezen,ook daar leren wij weer van.

Ronny Vos

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Ja, helemaal.
Bij Kuiper in Koekange.

Alle potten zaten in een stevige grote doos die ik meekreeg met m'n bonnetje.
Gesmeerde boel daar.
Personeel neemt 3 bonnetjes aan en rijdt met boodschappenkar naar bunker om deze op te halen.
Dan worden de nummers omgeroepen. Je moet je naam zeggen bij het nummer wat ze roepen, en dan krijg je je doos mee.

Kreeg er gratis zo'n supernostalgisch Vader & Zoon pakketje bij! Heb ik maar aan m'n vader gegeven. Die heeft hij voor z'n kleinzoon afgestoken. (Je kunt niet jong genoeg beginnen met het vuur aanwakkeren zeg maar)

Verder was het retedruk bij Kuiper (Dinsdagavond 19.30 en er stond zeker 60 man binnen) en erg koud in de ontvangsthal. (d'r was ook niet tegen te stoken)

Alle artikelen die uit het assortiment waren gehaald, werden verkocht tegen bodemprijzen. (Mortal va Dynasty voor 1 euro b.v. en Super Circle pijlen van Full Loaded voor 7,50 euro)

Weer een goede ervaring erbij met Kuiper!

Elias

Registered User
Bij mij niet hellemaal maar wel positief

Ik had een de Madness van €15 besteld maar ik krijg daarvoor het Dikke Bertha Pijlenpaket T.W.V €23!

VuurwerkFreak90

Registered User
Ik misten ook een paar artikelen bij de Rijswijkse vuurwerkhalen, gelukkig gecontroleerd bij de tafels zodat we toen nog de rest van de vergeten artikelen konden opeisen.

Tegrote werkdruk allicht?

Exploded Maniac

Registered User
Ik keek ik mijn doos die helemaal afgeplakt zat, met moeite open gekregen, ik mister 4 aansteeklonten maar had wel een pakje romeinse kaars te veel toch even gezegd en 5 lontjes erbij gekregen, toch wel goede service vond ik

Laatst bewerkt door een moderator:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik keek ik mijn doos die helemaal afgeplakt zat, met moeite open gekregen, ik mister 4 aansteeklonten maar had wel een pakje romeinse kaars te veel toch even gezegd en 5 lontjes erbij gekregen, toch wel goede service vond ik

Ook gemeld dat je teveel romeinse kaarsen had gekregen? :nuts::blink1:

Laatst bewerkt:

jetztgehtslos

Registered
1 winkel had de gehele Master Blaster collectie niet en wilde daarvoor in de plaats allerlei onzin leveren. Daar zijn we dus niet akkoord mee gegaan en hebben ons geld teruggevraagd.

Bij vuurwerkmagazijn zevenkamp werd alles netjes ingepakt, maar waren er producten weggelaten. Duurde vervolgens ook nog eeuwen voor de ontbrekende producten alsnog gegeven werden, terwijl er op dat moment zowat niemand aanwezig was in de winkel. Ook geen compensatie of iets dergelijks gekregen voor het ongemak. Erg slordig en zeer storend als je voor een paar honderd euro aan vuurwerk besteld.

Bij de derde zaak werden de 25 schots fluted missile potjes niet geleverd, maar na dat duidelijk gemaakt te hebben aan het personeel kregen we er andere producten voor terug.

Bij de overige 2 winkels klopten de bestellingen exact.

3 van de 5 waarbij er iets niet klopte. Best magertjes als ik er zo eens over denk.

Vuurwerk023

Registered User
1 keer ben ik er achter gekomen dat ik 2 pakjes binkies te weinig had stond toen nog voor de winkel toen ik erachter kwam dus toen terug gegaan en de 2 pakjes terug gekregen + 2 pakjes extra

AWG

Registered User
vorig jaar bij haokan, had 12 van die grote diamond flash flitsstaven besteld, maar kreeg er dezelfde hoeveelheid in doosjes kleine diamond flashers voor.

geen probleem verders mee gehad hoor, kwam er ook later pas achter, kan gebeuren hoor.
ze hebben zulke hoeveelheden die ze moeten verwerken in korte tijd dan kan zoiets gebeuren.
alles was top bij haokan geregeld en dan ben ik al blij,

daarentegen hapsnap zaken heb ik genoeg gezien de laatste 4 jaar.
klopte geregeld dingen niet aan ook bij andere mensen die voor mij waren, en ik was dat helemaal niet gewend omdat ik altijd bij dezelfde toko haalde waar altijd alles klopte (waar vonk en markie me vanaf geholpen hebben :hehe!: )

bij rijswijkse vuurwerkhal hadden ze vorig jaar een aantal gasten rondlopen die met je mee gingen om samen te tellen of het klopte.
ook erg netjes geregeld.

AWG

Registered User
Een kick van 4 jaar.... u houdt het topic levendig... "thanksbutton doet klikken"

ik was het niet eens:hehe!:

devinio wilde zijn ei nog kwijt.
en ik zag het ook pas toen ik al gepost had. :embarrased:
ach maakt het nog uit.
we zien mekaar al jaren, echte grafdelvers zitter er niet tussen.:tounge:

fijne avond nog.:smiling:

Tony

Administrator
Medewerker
ik was het niet eens:hehe!:

devinio wilde zijn ei nog kwijt.
en ik zag het ook pas toen ik al gepost had. :embarrased:
ach maakt het nog uit.
we zien mekaar al jaren, echte grafdelvers zitter er niet tussen.:tounge:

fijne avond nog.:smiling:

Geen probleem hoor.
Het blijft een belangrijk en het is iets om rekening mee te houden.

Dahustla

Registered User
Ik heb vorig jaar alleen problemen gehad bij een Zena-store in Cuijk. Had een zena cakebox besteld, en die hadden ze niet meer. Tevens het gratis beloofde vuurwerk zat er niet bij. Na een hoop stennis geschopt te hebben, hebben ze uiteindelijk toch maar een cakebox geregeld en het beloofde extra vuurwerk. Om het goed te maken mocht ik nog wat uitzoeken twv €75,-

Jaar daarvoor bij Valk gehaald en daar miste ook al redelijk wat. Miste 2 eventboxen en wat heavy legend pakketjes. Ook de beloofde bolpijlen miste, maar aangegeven en de spullen kwamen alsnog.

Valk heeft een uitstekende service. Nu nog betere prijzen en ik rij weer die vele km's naar nijverdal :)

edje30

Registered User
Afgelopen jaar bij Ed Raket in bergen op zoom gehaald alles klopte behalve de nieuwe eventcake1 die was nog niet geleverd ik kreeg er wel een hele dikke cake voor terug van vuurwerk24 de pyro showpack 1-21/ 20x 25 grams schoten een hele waardige vervanger. Tot nu toe nog elk jaar mijn bestelling compleet gehad, misschien val ik in herhaling maar controleren in de winkel hoe groot je bestelling ook is voorkomt ongemak.

Bovenaan