Kleine vraag

PerryPSV

Registered User
Beste kruitsnuivers,

Ik had een vraag waar ze mij eigenlijk nog nooit duidelijk antwoord op hebben kunnen geven. Wat moet nou wel en niet van de cake worden verwijderd? Zo heb ik van lesli de punkrocker, pamela en kick ass en daar zit een plastic om heen dat haal ik er op voorhand al vanaf, maar lesli heeft ook over de tubes een soort cellofaantje over heen moet dit eraf?

En bijvoorbeeld bij zena cakes zit meestal alleen een kartonnetje over de tubes moet dit er ook vanaf? Want ik word er helemaal gek van de ene zegt dit de ander dat.

Nou ik hoor het wel! :hehe!::hehe!:

p-aart-y

FPM Hangouderen
Re: Kleine vraag.

Er hoeft niets vanaf gehaald te worden. Als je niet van vegen houdt kan je het eraf halen scheelt weer wat afval.

Savaga

Registered User

Tenzij je van die fluitbatterijen hebt zoals bijv de Crodocile, dan moet je wel eerst het plastic verwijderen..

Tony

Administrator
Medewerker

Er hoeft niets vanaf gehaald te worden. Als je niet van vegen houdt kan je het eraf halen scheelt weer wat afval.

Niet helemaal waar.
Tegenwoordig worden/moeten cakes rondom verpakt worden met cellofaan.
Dat is niet het spul wat op de buisjes zit maar echt een verpakking om de cake heen. Die moet je dus verwijderen. De rest kan je laten zitten.

p-aart-y

FPM Hangouderen

Niet helemaal waar.
Tegenwoordig worden/moeten cakes rondom verpakt worden met cellofaan.
Dat is niet het spul wat op de buisjes zit maar echt een verpakking om de cake heen. Die moet je dus verwijderen. De rest kan je laten zitten.

Maar die moet je soieso verwijderen omdat je anders niet bij het lontje kan komen, nietwaar?
Ook heb je cakes die in een doos zitten zoals de zen cakes dacht ik. Dan zal je ook de deksel even open moeten maken.

maartenvincent

Registered User

Ik heb toch cakes waar karton boven de tubes zit (onder het plastic). Oppassen hiermee, is toch net even dikker als papier.
Schiet er waarschijnlijk wel doorheen, maar mogelijk valt de cake om.
Ik haal zelf altijd van te voren alles er af, minder zooi en voor de zekerheid.

Rob1896

Registered User

ik doe precies hetzelfde alleen dan net voordat ik ze afsteek, scheelt veel snippers en heb al vaker meegemaakt dat er 1 blijft hangen of juist minder hoogte haalt.

Ik heb toch cakes waar karton boven de tubes zit (onder het plastic). Oppassen hiermee, is toch net even dikker als papier.
Schiet er waarschijnlijk wel doorheen, maar mogelijk valt de cake om.
Ik haal zelf altijd van te voren alles er af, minder zooi en voor de zekerheid.

PerryPSV

Registered User
Kijk ook hier verschillende antwoorden, maar we zijn het over een ding eens dat het cellofaan sowieso verwijderd moet worden. En met dat karton kijk ik dan wel even want ik heb de event 3 van Zena en daar zit ook karton op. Denk dat ik dan het zekere voor het onzekere kies en dat is dat karton er ook even vanaf haal.

Bedankt voor de snelle antwoorden,
Stook ze dadelijk!

Bovenaan