klein sierblok

Status
Niet open voor verdere reacties.

masters

Registered User
hallo, ik ben opzoek naar een klein sierblok van pakweg 1.2/1.5'' met een kleine afmeting kwa blok,wie kan mij helpen???

en nou begin niet weer over mijn leeftijd aub, ik heb hier voor me neus een soort open veld en ik zet dat blok wel goed vast enzo.

kruitsnuiver

Registered User
masters zei:
en nou begin niet weer over mijn leeftijd aub, ik heb hier voor me neus een soort open veld en ik zet dat blok wel goed vast enzo.

Ik zal niet beginnen over je leeftijd, maar gebruik de search functie is voor de lol, doet wonderen;)

masters

Registered User
ja maar dan krijg ik nog niet wat ik wil via search dan krijg ik alles door elkaar en hier heb ik dan alles bij elkaar snap je

en als ik hier een paar namen heb kom ik al veeel verder met die search functie;)

Laatst bewerkt:

thunderboy

Registered User
Kijk even bij deze link:http://www.vuurwerkbelgie.com/assortiment.php?cat=33

Hier zie je 4 100 shots blokjes, formaten zijn niet al te groot, prijs is 25 euro pst. Misschien vind je het kaliber nog iets te klein, maar ik denk, dat deze blokjes aardig in de richting komen, van wat jij zoekt.., tenminste, misschien is het verstandig om eerst eens te beginnen met dit soort spul?

Grttz TB

Laatst bewerkt:

masters

Registered User
BMW-freaky zei:
Ik zou het iets specifieker aangeven..
Want wat noem jij klein? En hoeveel schots wil je ongeveer?

klein hmmm ja zo zeg maar breedte 30 bij 40 lengte bij .... hoog

en niet al te veel shots zo rond de 49 maximaal

thunderboy

Registered User
2" heb ik geen ervaring mee. Ik houd het bij feestvuurwerk joh. Misschien weten andere members iets, Succes,

TB

Firespree

Registered User
Ja inderdaad handig voordat je dit soort vragen gaat stellen
Daarnaast staan er bij de photos van de producten ook heel wat dingen die aan jou eisen voldoen
gewoon ff door de fotos en movies heen...
:w

Firespree

Registered User
Bij de productfotos???? staan 19 shots blokkies bij en dergelijke
en anders keer naar alpeco gaan en daar zeggen wat je graag wil zij kunnen je vast verder helpen

masters

Registered User
Firespree zei:
Bij de productfotos???? staan 19 shots blokkies bij en dergelijke
en anders keer naar alpeco gaan en daar zeggen wat je graag wil zij kunnen je vast verder helpen
huh waar staan die productfoto's dan ik heb die er niet bij zijn staan aleen zo een grote prof blokken

Pyro Mike

Registered User
Ben je niet wat te jong voor zwaarder spul dan wat je hier in de winkels kunt halen dit jaar? Je kunt beter eerst wat lezen en snuffelen hier op het forum, en kijken wat de nadelen zijn, veiligheidsmaatregelen e.d. voor je uberhaupt aan een "klein sierblok" begint.

Kleine sierblokken:
Grand Spectacle (van de Alpeco) 60 shots Prijs € 14,85
100 shots flower exhibition, weet niet of die er nog is en of die met of zonder kvk is...

Kijk uit met je handjes :9

p.s. kijk hier eens: http://www.freakpyromaniacs.com/for...1&pp=40&sort=lastpost&order=desc&daysprune=-1
Allemaaaaaaaaal zonder kvk :)

Laatst bewerkt:

masters

Registered User
ja ik kijk wel uit hoor ;)(en ik heb nu geen zin in weer zo een discussie dus...)
maar ik heb onlangs al een wat gehaald, namelijk de cry crackling van alpeco, ik wil nu aleen nog die bleu palm tree 19shots, maar die is helaas met kvk moet ik effetjes wachten, maar wel allemaal bedankt, van mij mag er nu wel een slotje op;):w

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan