Klein lijstje

Boogieman

Registered User
Dit jaar eens bij Huisman besteld. Niks groots dit keer:

Heavy Legend Voltage
Heavy Legend Super Blinking Willow
Heavy Legend Killer Instinct
Heavy Legend Spider King
Extreme Salute 2.0
Masterline Crystal Crowns
Zena Death Proof
Zena Vision of Paradise

Toevoeging 24/12
Pamela
Brocade Willow Tip
Daisy Beam
Lightcore

75€ gratis vuurwerk.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/8028

Kan ik toch nog mee voor de dag komen lijkt mij :)

Foto's
7A0EE86B-FB0F-4581-B333-C48D6EFFB08E_zps7qbwrrw2.jpg

A35CB263-7992-48A9-9674-DAFCAEEB6C8D_zpsil6dvsbg.jpg

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Klein maar fijn toch? De extreme salute 2.0 zijn nog steeds toppers! Over jouw vuurwerk mag niet geklaagd worden als je klaar bent hoor :smiling:

Boogieman

Registered User
Weet ik Ani. Beetje raar jaar dit..

Auto gekocht, huis gekocht, getrouwd, vrouwtje zwanger... Owja en ik wil een iPhone 6 Plus. Dan maar iets op vuurwerk besparen :)

ifeelfine

Registered User
veel mensen zullen dit een behoorlijke lijst vinden hoor (en ja ik ken het huis auto etc...we houden in ieder geval samen de economie draaiende)

D

Deleted member 17038

Guest
:hehe!: Gefeliciteerd man! Allemaal positief nieuws en ook nog een lekker beetje vuurwerk. Met een beetje geluk houd je die stijgende lijn er in en word het ieder jaar weer iets meer.

Moontan

Moderator
Medewerker
Een kleine lijst ok. Maar het gaat om het plezier. En het vuurwerk dat je hebt is mooi.
je bent alleen iets eerder klaar, maar so what. Alvast veel plezier.!!

painkiller

Registered User
Klein maar fijn inderdaad.
Toch zie je zo wel dat je geen kapitaal hoeft uit te geven om mooi vuurwerk de lucht in te schieten om 0:00 uur.
Toevallig deze week voor een collega spulletjes besteld ter waarde van € 61,-. Dit is een ontzettend mooi lijstje geworden waarna ik mezelf afvroeg waarom ik toch ieder jaar weer zon kapitaal moet uitgeven :tounge:

Bovenaan