• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Klarenbeek 19-08-2007

23.00u - Grandioos groot vuurwerk verzorgd door Wagenvoort Vuurwerk. De OVK zal tijdens het vuurwerk speciaal uitgekozen muziek over het terrein laten klinken zodat de beleving van het vuurwerk een hele speciale zal gaan worden. We willen benadrukken dat het vuurwerk niet op maat van de muziek gaat. Het is dus geen ‘muziekvuurwerk’ zoals men het ook wel noemt. Het vuurwerk is de afsluiting van de Klarenbeekse Kermis 2007.


bron
 
23.00u - Grandioos groot vuurwerk verzorgd door Wagenvoort Vuurwerk. De OVK zal tijdens het vuurwerk speciaal uitgekozen muziek over het terrein laten klinken zodat de beleving van het vuurwerk een hele speciale zal gaan worden. We willen benadrukken dat het vuurwerk niet op maat van de muziek gaat. Het is dus geen ‘muziekvuurwerk’ zoals men het ook wel noemt. Het vuurwerk is de afsluiting van de Klarenbeekse Kermis 2007.


bron

Weet iemand wat hier verstaan wordt onder Grandioos groot?
 
Verwacht er niet veel van. Zie het als een leuk professioneel (zonder shells) vuurwerkje. Wagenvoort heeft altijd leuke shows in deze klasse, maar je moet er niet te ver voor rijden. Ik rijd er 15 kilometer voor, dus enigszins te doen.
Ik ga het overigens filmen.
 
Verwacht er niet veel van. Zie het als een leuk professioneel (zonder shells) vuurwerkje. Wagenvoort heeft altijd leuke shows in deze klasse, maar je moet er niet te ver voor rijden. Ik rijd er 15 kilometer voor, dus enigszins te doen.
Ik ga het overigens filmen.

het was de moeite waard om er heen te gaan :)

veel mooie flower beds met mooie boekette en salutes erbij verder mooi show :)

duurde ruim 10 minutes ongeveer.
 
Back
Bovenaan