Klacht Vereniging Nederlandse Gemeenten over Minister Opstelten

Moontan

Moderator
Medewerker
Klacht Vereniging Nederlandse Gemeenten over Minister Opstelten

Geen extra politie West-Friesland voor overlast vuurwerk

Regio – Komende jaarwisseling is het afsteken van vuurwerk pas toegestaan op 31 december vanaf 18.00 uur. Eerder mocht vuurwerk al ‘s ochtends worden afgestoken. Komende jaarwisseling is het afsteken van vuurwerk pas toegestaan op 31 december vanaf 18.00 uur. Eerder mocht vuurwerk al ‘s ochtends worden afgestoken.

Geen geld
De Vereniging Nederlandse Gemeenten (VNG) klaagt dat minister Opstelten geen extra geld ter beschikking heeft gesteld voor meer blauw op straat op Oudjaarsdag. “Als de minister wat toeschietelijker was geweest in de financiering van de toezichthouders, dan hadden we er wat meer op straat kunnen hebben.”

Ook vindt de VNG het onbegrijpelijk dat de minister geen landelijke campagne voert om mensen in te lichten over de nieuwe afsteektijden. Het zijn nu meestal de gemeenten zelf die burgers informeren over de nieuwe regels,meldt de NOS.

http://www.medemblikactueel.nl/geen-extra-politie-west-friesland-voor-overlast-vuurwerk/

D

Deleted member 17038

Guest
haaahaaahaaa de gemeentes worden helemaal gek gemaild en gebeld door facebook pubers. :hehe!: Ik kan me voorstellen dat ze er gek van worden. Mischien dat morgen ook nog een mailtje stuur en een belletje pleeg. Lekker doen alsof ik dom ben misschien werkt het wel :happy:

Bovenaan