Archief King Cobra

hardcore0438

Registered User
Ik ben wel nieuwsgierig waarom je hier lang over moest twijfelen? Is toch een prachtig stukje vuurwerk?

Fluit vond ik super, maar bij de boeketten dacht ik , hmmmmm.
Ik mag dan wel een 'redelijk' budget hebben maar bij een cake van 3 tientjes ga ik toch altijd twijfelen . Ik ben er zeer zeker van dat hij met de jaarwisseling niet tegen zal vallen, maar als zeeuw zijnde let je net even wat meer op de centen :p

sprinkhaan

Registered User
Fluit vond ik super, maar bij de boeketten dacht ik , hmmmmm.
Ik mag dan wel een 'redelijk' budget hebben maar bij een cake van 3 tientjes ga ik toch altijd twijfelen . Ik ben er zeer zeker van dat hij met de jaarwisseling niet tegen zal vallen, maar als zeeuw zijnde let je net even wat meer op de centen :p

Ik kan zo even niks vinden wat uberhaupt vergelijkbaar is met deze bak qua effect (dikke fluit met boeket x 5 per salvo) , gewoon een dikke cake voor dat geld (zeker met 30% korting). Maar ieder zijn eigen smaak :hehe!:

Laatst bewerkt:

rikkoenjeffrey

Registered User
Ik hoop niet dat dit zo de productie verzie word want met 3 schoten tegelijk vind ik hem wel een stuk minder indrukwekkend. dan dat we gezien hebben met 5 tegelijk zoals hij op de demo is.

gizmo75

Registered User
Iets meer achtergrond info: de originele fabriek die de King Cobra's zou maken, en waarvan de eerste batch dus zou komen, is eerder dit jaar ontploft en als ik het goed heb begrepen daarna niet meer open gegaan. Lesli is daarna hals over kop op zoek gegaan naar een nieuwe fabriek voor de productie van de King Cobra. Wie weet heeft deze andere fabriek de cake toch iets anders samengesteld. De enige die daar goed antwoord op kan geven of dat de reden is, is natuurlijk Lesli zelf.

boozebelly

Registered User
Tsja, de kickfactor is natuurlijk wel wat minder nu maar desondanks blijf ik het een goede cake vinden hoor. Blijft mooi op mijn lijstje staan.

gizmo75

Registered User
Ter geruststelling namens Barnt van Lesli:

" We hebben samples laten maken met 3 schoten. Ze hebben de verkeerde erop gezet denk ik... Scherp gezien! We zullen z.s.m. het filmpje vervangen!"

Roykuh25*

Registered User
Gelukkig! , Maar ook al had deze nu 3 salvo's , had ik hem toch gewoon op de lijst laten staan! Het is toch een uniek stukje vuurwerk vind ik met mooie effecten! Word een mooie topper in de straat! :)

GMP82

Zilveren Member
hmm ik vind die 10x3 variant niet verkeerd eigenlijk, doet niet heel veel af aan de 6x5 variant, maar je kan er wel langer van genieten ;-)

Richardus

Registered User
Mag hopen dat ook de grootte/volheid van de boeketten zo is als bij de eerdere versie, niet zo mager/klein als bij die 'foute'.

Bovenaan