Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
vanaf 11 jaar gaan kinderen gewoon de straat op en dan gaan ze echt geen bril dragen (want het is geen trend en het ziet er ook niet uit als iets wat dat gaat worden). kinderen kun je wel commanderen maar ze hebben vaak toch nog een eigen wil
Als mijn kind van 11 ook een eigen willetje zou hebben dan krijgt ie gewoon een draai om zijn oren en dan gaat ie maar lekker binnen zitten. Kan die van achter het raam kijken hoe Pappa al zijn vuurwerk weg knalt.
Vorig jaar 25 brillen voor me visite gekocht en iedereen had hem op inclusief de kinderen. Zolang je zelf het goede voorbeeld geeft doen ze echt wel mee.
Als mijn kind van 11 ook een eigen willetje zou hebben dan krijgt ie gewoon een draai om zijn oren en dan gaat ie maar lekker binnen zitten. Kan die van achter het raam kijken hoe Pappa al zijn vuurwerk weg knalt.
Vorig jaar 25 brillen voor me visite gekocht en iedereen had hem op inclusief de kinderen. Zolang je zelf het goede voorbeeld geeft doen ze echt wel mee.