bij light year valt het effect wel snel weg
Maar daarentegen wel een groot en vol boeket met mooie, heldere kleuren. Ik ben echt een voorstander van de Light Year pijlen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de Killing Arrow pijlen niet live heb gezien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bij light year valt het effect wel snel weg
Ik heb Killing Arrow zelf gezien afgelopen jaar, en erg verrast door de grootte van de boeketten ook al is de truc ook vaak dat ze laag knallen. Wel wat eentonig en prijzig. Daarom vraag ik me af hoe mensen het verschil in effectgrootte en kleur hebben ervaren met de Light Year, die toch heel wat goedkoper is met meer kruit.
Heb je zelf ook Light Year gehad? Ik zit namelijk nu te twijfelen tussen Killing Arrow en Light Year. Mede omdat ik al qua potten veel goud en zilver effecten heb zit ik te denken om de Light Year te nemen. Echter moeten de boeketten wel groot zijn en redelijk lang blijven hangen zoals bij Killing Arrow.
Je kan nog de vraag stellen 'wat is dan lang'. Het is niet zo als bij de gemiddelde Proline pot. Dat je knippert met je ogen en het effect is weg. Wat je kan doen is beide pakketten aanschaffen. Eventueel een cake van je lijstje skippen om een plekje vrij te maken. Het beste is natuurlijk om het te proberen. Je weet al dat het beide goede pakketten zijn.
Allebei nemen is inderdaad ook een optie. Alleen krijg je dan natuurlijk dat een van de pakketten beter is en dat je het gevoel hebt dat je van het andere geld beter die pot had kunnen nemen. Maar KoenL, jij hebt de Light Year gehad en was het golden willow effect mooi groot en bleef het lang hangen?
Voor de gouden pijl zou ik op basis van het filmpje zeggen dat die uit het Killing Arrow pakket beter zijn. De pijlen uit het Light Year pakket geven een relatief kleine uitwerking, maar wel een volle. Het effect blijft ongeveer even lang hangen, maar bij de Light Year pijlen zakt het niet naar beneden. Dat is een minpuntje, maar daarentegen betaal je ook minder.
Nog een filmpje van één van de grote pijlen;
QUOTE]
Koen vraagje wat gebeurt er met die laser flash als de pijl is ontploft? Vind het namelijk een onwijs gaaf idee maar als die dingen naar beneden vallen en vrolijk door blijven gaan gaat het feest niet door.