Killing Arrow Assortiment

Maiko

Registered User
Ik heb Killing Arrow zelf gezien afgelopen jaar, en erg verrast door de grootte van de boeketten ook al is de truc ook vaak dat ze laag knallen. Wel wat eentonig en prijzig. Daarom vraag ik me af hoe mensen het verschil in effectgrootte en kleur hebben ervaren met de Light Year, die toch heel wat goedkoper is met meer kruit.

Heb je zelf ook Light Year gehad? Ik zit namelijk nu te twijfelen tussen Killing Arrow en Light Year. Mede omdat ik al qua potten veel goud en zilver effecten heb zit ik te denken om de Light Year te nemen. Echter moeten de boeketten wel groot zijn en redelijk lang blijven hangen zoals bij Killing Arrow.

KoenL

Registered User
Heb je zelf ook Light Year gehad? Ik zit namelijk nu te twijfelen tussen Killing Arrow en Light Year. Mede omdat ik al qua potten veel goud en zilver effecten heb zit ik te denken om de Light Year te nemen. Echter moeten de boeketten wel groot zijn en redelijk lang blijven hangen zoals bij Killing Arrow.

Je kan nog de vraag stellen 'wat is dan lang'. Het is niet zo als bij de gemiddelde Proline pot. Dat je knippert met je ogen en het effect is weg. Wat je kan doen is beide pakketten aanschaffen. Eventueel een cake van je lijstje skippen om een plekje vrij te maken. Het beste is natuurlijk om het te proberen. Je weet al dat het beide goede pakketten zijn.

Maiko

Registered User
Je kan nog de vraag stellen 'wat is dan lang'. Het is niet zo als bij de gemiddelde Proline pot. Dat je knippert met je ogen en het effect is weg. Wat je kan doen is beide pakketten aanschaffen. Eventueel een cake van je lijstje skippen om een plekje vrij te maken. Het beste is natuurlijk om het te proberen. Je weet al dat het beide goede pakketten zijn.

Allebei nemen is inderdaad ook een optie. Alleen krijg je dan natuurlijk dat een van de pakketten beter is en dat je het gevoel hebt dat je van het andere geld beter die pot had kunnen nemen. Maar KoenL, jij hebt de Light Year gehad en was het golden willow effect mooi groot en bleef het lang hangen?

Richardus

Registered User
Ik zit nog steeds in de twijfel haha, maar neig zelfs naar heel andere pakketten: merk dat ik dit jaar de Secret Signs eens neem, en de Sledge Hammer en dan hoeft er nog maar 1 pijlenpakketje bij wat mij betreft. Liefs Super Circle maar misschien ook Donder & Bliksem. Dus je merkt dat Killing Arrow bij mij naar de achtergrond verdwijnt; niet alleen omdat ik ze al gezien heb en ik het weinig kleur en veel goud/zilver vindt maar ook omdat de nieuwe adviesprijs van €43 mij toch wat te gortig wordt...

KoenL

Registered User
Allebei nemen is inderdaad ook een optie. Alleen krijg je dan natuurlijk dat een van de pakketten beter is en dat je het gevoel hebt dat je van het andere geld beter die pot had kunnen nemen. Maar KoenL, jij hebt de Light Year gehad en was het golden willow effect mooi groot en bleef het lang hangen?

Voor de gouden pijl zou ik op basis van het filmpje zeggen dat die uit het Killing Arrow pakket beter zijn. De pijlen uit het Light Year pakket geven een relatief kleine uitwerking, maar wel een volle. Het effect blijft ongeveer even lang hangen, maar bij de Light Year pijlen zakt het niet naar beneden. Dat is een minpuntje, maar daarentegen betaal je ook minder.

Maiko

Registered User
Voor de gouden pijl zou ik op basis van het filmpje zeggen dat die uit het Killing Arrow pakket beter zijn. De pijlen uit het Light Year pakket geven een relatief kleine uitwerking, maar wel een volle. Het effect blijft ongeveer even lang hangen, maar bij de Light Year pijlen zakt het niet naar beneden. Dat is een minpuntje, maar daarentegen betaal je ook minder.

Inderdaad, maar als zo'n pijl mooi groot is en lang blijft hangen prefereer ik toch boven een vol boeket. Daarmee overtref je toch net die pijl van de buurman.

PyroGuy

Registered User
Er zitten geweldige pijlen in dit pakket, maar de kleine pijlen die er in zitten geven alleen een knalletje en die weerhouden mij er dan ook van dit pakket nog een keer te nemen.

funkie x

Registered User
ik heb de light year vorig jaar zelf ervaren en ik vond het een zeer goed pakket! lekker felle aparte kleuren en goede crackling.
het goud effect zie je eerst, dan heel even niet meer en vervolgens licht het weer op. erg mooi moet ik zeggen. ze staan elk jaar op mijn lijstje. en wat de killing arrow betreft: ik heb ze zelf niet meegemaakt, maar op basis van de filmpjes ben ik niet overtuigd.
maar goed dat is mijn mening:)

siman says

Registered User
Re: Update

43 euro...dat gaat wel erg rap omhoog. Maar ja, 't blijft toch wel een top pakket. Zit nog te twijfelen, vorig jaar waren het er 2, nu max 1. Ga maar eens op zoek naar een mooi alternatief...

Valt trouwens wel op dat Wolff z'n adviesprijzen flink heeft verhoogd:sad:

bridge

Bronzen Member
43 euro wordt te gek. Dit op zich mooie pakket raakt bij mij uit beeld. Blijkt maar weer dat je voor pijlen in BE moet zijn. Blijft over in Ned: Rocket Boom (prijs en effect!) en Moonwalkers (effect).

KoenL

Registered User
WOW, de grote pijlen gaven prachtige, grote gouden boeketten. Verbazingwekkend mooi! De middel pijlen en de kleine pijlen waren mooi, maar niet dusdanig mooi dat ik het pakket ervoor zou kopen. De grote pijlen maken alles goed, prachtig!

bridge

Bronzen Member
Op dit filmpje zie je volgens mij het grootste legale boeket van Nederland. Dat is deze pijl uit het killing arrow pakket.

bloodveins

Registered User
Nog een filmpje van één van de grote pijlen;
QUOTE]

Koen vraagje wat gebeurt er met die laser flash als de pijl is ontploft? Vind het namelijk een onwijs gaaf idee maar als die dingen naar beneden vallen en vrolijk door blijven gaan gaat het feest niet door.

Bovenaan