Kijkje nemen in DE kooi

Firecrack-R

Registered User
De titel zegt het al een beetje, ik zit namelijk met een vraag..

Ik ga 5 maart weer naar Valencia en heel toevallig steken ze daar dan elke dag vuurwerk af:tounge:

Hoe zit het nou met het nemen van een paar foto's in de kooi? Mijn hotel ligt namelijk op loop afstand van het ayuntamiento plein en dit lijkt me echt kick. Ik mag de spiegelreflex van m'n stiefpa lenen en ik weet dat andere members dit wel eens doen. Tuurlijk moet je dan wel toestemming krijgen. Zijn er nog trucjes?

Ben benieuwd,

Adios

Tony

Administrator
Medewerker
Gewoon netjes vragen aan 1 van de pyro's.
Laat je camera zien en wij met je vinger naar binnen.
Belangrijk! Doe dit niet om 13uur in de middag want dan zijn ze allemaal op van de zenuwen. Probeer het bijvoorbeeld eens om een uurtje of 9 a 10 in de ochtend.

Dennis010

Registered User
Zorg dat je vroeg bij de ingang staat als ze beginnen met opbouwen. Lief kijken en met handen en voeten spaans vragen of je even naar binnen mag om foto's te maken.

Firecrack-R

Registered User
Oké perfect. Vroeg uit me nest komen is niet 1 van m'n sterkste punten maar in Valencia gaat dit meestal zonder probleem. Stuiter ik zo m'n bed uit om van het zonnetje te genieten terwijl ik ondertussen m'n ogen uitkijk bij de opbouw.

Laatst bewerkt:

Firecrack-R

Registered User
Ja dan moet je wel echt van staal zijn ja.. Wanneer gaan ze de kooi weer opbouwen trouwens? Ik denk dat ze er weer mee begonnen zijn.

mickeyzegtboem

Registered User
De kooi zijn ze inderdaad afgelopen week mee begonnen.
Hij moet in ieder geval klaar zijn voor zondag, want dan is de eerste mascleta van dit jaar er al weer!

Laatst bewerkt:

markHE

Registered User
Dus het beste kan je er rond 9 uur staan en dan met gebarentaal proberen uit te leggen wat je wil? Hoe is het niveau engels in Valencia gemiddeld?

brian the freak

Registered User

Zeg maar gerust 0.0

Als je geluk hebt tref je een student die ietwat engels spreekt anders ben je op gebarentaal aangewezen als je geen spaans spreekt. Ik snap best dat hun geen andere talen leren omdat spaans 1 van de wereld talen is, maar een lesje engels op de spaanse scholen zou toch geen overbodige luxe zijn.

Bovenaan