Kijkduin - Rijswijkse Vuurwerkhal

recemonster

Registered User
Gisteravond ook naar Kijkduin afgereisd. Ik vond het een hele leuke consu show! De lucht was continu gevuld en in de finale werd even flink gas gegeven heerlijk! :happy:

GMP82

Zilveren Member
Ook wezen kijken en was een prima show! Gefakkeld, dus wat meer chaos, maar dat stoorde absoluut niet.
Hoop producten herkend, weliswaar niet alles (schietlijst?).

Die mega maxi en/of mini in meervoud is wel een gaaf gezicht hoor... kwam diverse keren terug.
De Dragon Willow (of zn broer) ook langs zien komen, blijft toch ook mooi effect.

Finale zakte heel even in, maar kwam daarna goed terug. :)

Enig minpunt voor mij, had het een halfuurtje later geschoten, nu was het eigenlijk nog net wat te licht, waardoor o.a. de goudeffecten niet helemaal tot hun recht kwamen.

Laatst bewerkt:

MichelWRX

Registered User
Aangekomen in Kijkduin met een maat, vond ik het erg rustig op straat daar.
Zeker na zo'n mooie dag met zon, heb ik het weleens drukker gezien daar.
Er stonden een hoop freaks maar verder vond ik het niet bijster druk.

Ik vond het erg jammer dat ze zo vroeg begonnen.
Even een 10 minuten wachten had toppie geweest maar ik heb al met al best genoten.
Locatie is echt top zo met de zee op de achtergrond.
Aardig gas erop en zo hoort het met consushows :p

jwtjuh

Registered User
Had mijn film hier al neergezet, maar zal 'm hier ook maar even plaatsen :smiling:

Jwtjuh

Laatst bewerkt:

Vuurwerkhal.nl

Registered User
Het was helaas niet zo donker als wij gehoopt hadden maar wij zaten aan de tijd vast die ver van tevoren was afgesproken.
Nu hebben jullie ook eens een show gezien in de schemering met een mooie blauwe lucht als achtergrond.:smiling:

Bovenaan