Archief Kick

FPM ProductBOT

Registered User
Kick

102_lesli_overig_kick_08_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Kick[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]102[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 0,99[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td]0,95[/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]20 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]216/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Klein maar superfijn, deze paarse knetterfontein. Kicken!
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 12/09/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Dim

Product Beheer
Medewerker
Re: Kick

Mooie felle fontein. Heb deze kick dan ook al 2x besteld bij de partijhal in Rotterdam! Erg leuk voor in de vooravond!

Tony

Administrator
Medewerker

Ik heb hem pas geleden live gezien (zie de film in de startpost) en ik vind het een leuk maar ook goed product.
Het Paars komt mooi naar voren en is behoorlijk fel.

jetztgehtslos

Registered

Fijn dat jullie hier beelden van hebben! Al 2 jaar twijfel ik over dit product. Zal ik wel of zal ik niet. Nu weet ik in ieder geval dat dit een leuk fonteintje is voor overdags, in de schemering of het begin van de avond. Indien mogelijk, dan komt deze op het lijstje. Tnx FPM!

KruitFreak

Registered User

Wat een geweldig ding is dit. De verkoper vertelde me dat dit echt een los potje is van Lesli en waarschijnlijk ook het kleinste.
De paarse vlam doet het geweldig en de crackling erbij is ook leuk.

Bovenaan