Keulen (De)

stefantvs

Administrator
Medewerker
Cologne Lights in Keulen is een groot vuurwerkspektakel. Tussen de Hohenzollernbrücke en de Zoobrücke kun je op 13 juli 2013 genieten van een fantastische vuurwerkshow boven de Rijn. Het vuurwerk zal synchroon met de muziek worden afgeschoten. Je kunt een (dure) toegangskaart kopen voor een plekje op een boot of terras vanwaar je een mooi uitzicht hebt. Dit is echter niet nodig! Het vuurwerk is zo groots dat het op vele plekken in de stad te bewonderen is.

Bron: http://www.youropi.com/nl/keulen/evenementen/cologne-lights-9867

smilli

FPM Filmer
Iemand die al weet wat het max. kaliber dit jaar zal zijn?
Wat is de ideale plek om dit vuurwerk te bekijken?

pyro_jordy

Registered User
volgens mij max 8 inch

Ik ga samen met mijn broer en gaan naar het rheinpark.
Dat is een groot park en als je een beetje optijd bent kun je een hele mooie langs de rijn uitzoeken.

Mats

Registered User
Zal 7 of 8" zijn idd, rheinpark is wel helemaal aan de andere kant van t water en een eind weg van de binnenstad en de gezellige terrasjes, wij blijven altijd gewoon in de altstadt en iets voor de show loop je zo naar t water recht voor het vuurwerk, is dan wel erg druk!

roelz

Registered User
Ben hier ook bij, compleet weekend in een hotel in de altstad; genieten van de Duitse bieren, schnapps en snitzels. En natuurlijk de show. Ben benieuwd.. :smiling:

Laatst bewerkt:

pyro master

Registered User
Wij gaan ook naar Keulen voor de eerste keer, ook met Japantag in Dusseldorf geweest en naar het schijnt was deze zeker vergelijkbaar! Ik kan niet wachten om het te horen donderen in Keulen! =)

Moontan

Moderator
Medewerker
Er gaat natuurlijks niets boven het live zien van een show maar met de live stream beelden was niets mis mee.
Erg mooie show van Weco, met op de achtergrond een gesproken verhaal, en een goude finale.
Na de finale nog een kleine toegift.

boomerboy

Registered User
Heb de show op tv gekeken.. jammer van de helikopter dat hij steeds van hoek veranderde!
Vond dat ze een aantal goede stukken muziek hadden, waarop het vuurwerk erg mooi ontbrandde..
Goede timing.. ook de opbouw qua verschillende hoogtes vond ik erg gaaf..
nog niks gezegd over de dikke effecten!

Super show, jammer dat ik niet ben gegaan..
Wordt er 1 voor volgend jaar!!

Moontan

Moderator
Medewerker
13.07.13 Kölner Lichter
from voreifelrambo (Alexander)

[video=vimeo;70266359]http://vimeo.com/70266359[/video]

Bovenaan