• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Kermisvuurwerk Hengelo

Lodyx

Registered User
Vuurwerk op Bevrijdingsdag

HENGELO - Vanaf de parkeergarage Thiemsbrug wordt op zaterdag 5 mei vuurwerk afgestoken door kermisexploitanten. Dit zal tussen 21.30 en 22.00 uur beginnen. Bert Scherphof, kermisexploitant en lid van van de Hengelose Oranjevereniging, wil niet zeggen hoeveel het vuurwerk heeft gekost.
 
Als de kermisexploitanten inderdaad zelf gaan ontsteken ben ik wel benieuwd hoe ze dat dan voor elkaar gekregen hebben!
 
Hmm, ik ben benieuwd :) Zal wel niet zoveel voorstellen vrees ik, maar ik ga er gewoon heen. Vuurwerk is vuurwerk hé :idea: :bigsmile:
 
Sparkey: is consumenten vuurwerk, t/m 2" dus, met paar papiertjes mag je dat (zelf) afsteken. Het "probleem" is dat je het buiten oud/nieuw doet, niet dat je het zelf doet.
 
Sparkey: is consumenten vuurwerk, t/m 2" dus, met paar papiertjes mag je dat (zelf) afsteken. Het "probleem" is dat je het buiten oud/nieuw doet, niet dat je het zelf doet.

Hoe kom jij aan die wijsheid ?

Ook voor consumentenvuurwerk moet je pyrotechnische certificaten/diploma's halen ! Dat je die vrij snel kunt halen da's een heel ander verhaal. Kost je wel een hele hoop geld (een paar duizend euro minstens !)

Bovendien heb je continue te maken met provincie en gemeente. Vergunningsaanvraag en kijken op locatie e.d.

Een goed consumentenvuurwerk (zeker nu met nieuwe 500 grammers) kan echt een keigoede show zijn !! Het is maar net hoe je daar mee omgaat.:blink1:
 
:nuts: Ben net terug van 't vuurwerk. Het was echt zeer vet:D. Veel leuker dan ik vooraf had gedacht:smile:

Lekker harde knallen en mooie effecten...:smile:

P.S maat van mij heeft wel opgenomen, misschien post ik het hiero nog wel ff.
 
:nuts: Ben net terug van 't vuurwerk. Het was echt zeer vet:D. Veel leuker dan ik vooraf had gedacht:smile:

Lekker harde knallen en mooie effecten...:smile:

P.S maat van mij heeft wel opgenomen, misschien post ik het hiero nog wel ff.

Misschien betekend eigenlijk over het algemeen niet.
Ik zou zeggen, neem de moeite en laat het gewoon zien.

Ik denk dat iedereen geïnteresseerd zal zijn.
 
:nuts: Ben net terug van 't vuurwerk. Het was echt zeer vet:D. Veel leuker dan ik vooraf had gedacht:smile:

Lekker harde knallen en mooie effecten...:smile:

P.S maat van mij heeft wel opgenomen, misschien post ik het hiero nog wel ff.

het was idd een leuke show met lekker veel knal:cool:
en het was ook wel iets meer dan alleen consumenten vuurwerk volgens mij. maar het vuurwerk werd niet door de kermisexploitanten zelf afgestoken:cheesy:

leuke show(tje) moeten ze volgend jaar weer doen.
het filmpje van hengelo kan je ook binnenkort op pyromovies.com zien.
 
Zekers wel een leuk showtje. Mooie grote effecten, met lekker harde bursten. Het galmde ook lekker bij ons tegen het gebouw achter ons.

Het filmpje:
Hengelo 5 mei!
Bestandgrootte: 117MB
Bestandsformaat: MPG/ZIP
 
Laatst bewerkt:
en nog een aantal foto's van gisteren.

dsc00017ta1.jpg


dsc00018my5.jpg


dsc00021cb2.jpg


dsc00027ds3.jpg


dsc00019qh8.jpg


dsc00022xc0.jpg
 
Back
Bovenaan