Katwijk aan Zee

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
5 mei 2009 Koninginnedag vuurwerk te Katwijk aan Zee

datum is nu bevestigd.

plaats : Katwijk aan Zee
provincie : Zuid Holland
wie : Wagenvoort vuurwerk
wat : prof, max 3 inch.
waar : omgeving Kanaaldijk
tijd : omstreeks 22.00 uur

san quinton

Registered User
Het is zeker!!!

Het koninginnedag vuurwerk gaat naar 5 mei.

Dus de show in Katwijk aan Zee gaat door op 5 mei.

Wat wordt er geschoten: Veel flowerbeds in diverse maten, en shells tot 3" inch
Verder candles, bengaals

Groet,

San Quinton

Laatst bewerkt:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Ik zal morgen aanwezig zijn in Katwijk aan Zee gewapend met filmcamera.

jaspertjuh

Registered User
Als ik optijd klaar ben met werken, en ik mijn Pa zo gek krijg om te rijden ben ik er ook zeker bij. Dit keer zonder fotocamera zodat ik ook eens een showtje in "reallife" kan meemaken inplaats van door het schermpje van mijn fotocamera.

slingerland81

Registered User
Ik kom net van de lokatie en het is hopen of het doorgaat. Er staat een behoorlijk harde wind. Ik word door FP-member "san quinton", één van de psychotechnicussen die daar opbouwt telefonisch op de hoogte gehouden. Mocht het niet doorgaan, dan krijg ik dat te horen en zal het uiteraard laten weten op het forum.

Een fotootje gemaakt van de aankomst en heb gevraagd of ze tijdens het bouwen ook zo nu en dan een fotootje konden maken, ik mocht (logisch maar wel jammer) het terrein niet op.
Andere foto's volgen nog.
DSC_7860.jpg

Laatst bewerkt:

jaspertjuh

Registered User
Ik heb uiteindelijk besloten om vanavond naar Pijnacker te gaan inplaats van naar Katwijk aan Zee ivb. de sterke wind aan de kust. Bovendien word er in Pijnacker 6" (150MM) geschoten :).

san quinton

Registered User
Laten we het maar op een 6je houden met rukwinden naar 7 a 8 bft. :wacko:

Overigens moesten we eerder beginnen van de provincie, om zo nog af te kunnen steken. Hierdoor zijn zijn enkele beelden minder goed overgekomen en door de nattigheid is en blijft het behelpen. Zo wil er wel eens iets weigeren.

Maar goed voor de volgende show verwacht ik weer 25 graden en zon. :amuse:

Groet,

San Quinton

Laatst bewerkt:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Dinsdag 5mei 2009, Naar Katwijk aan Zee gereden, het was echt nog ff spannend of het door zo gaan of niet, uiteindelijk ging het wel door we stonden alleen wel aan de verkeerde kant, wat je straks ook wel zal zien op film.

De show zelf vond ik wel redelijk aardig, er werd lekker doorgeschoten, de 3" shells knalde erg laag boven de grond, maar ondanks dat alles niet helemaal lekker liep hebben de mensen van Wagenvoort een leuk showtje geschoten.

Tot de volgende show. :blink1:

Katwijk aan Zee.

Tony

Administrator
Medewerker
De bommetjes knallen inderdaad erg laag. Ik heb dat afgelopen week vaker gezien bij shows. Waar ligt dat aan ?

Bedankt voor het delen van de film!

san quinton

Registered User
@F16:
Film ziet er ondanks de verkeerde positie toch weer goed uit. Volgende keer zal ik wat meer tijd vrij maken en hoop ik dat het minder hectisch is.

@havenmeester:
De producten zijn van Lidu,Vulcan en broekhoff. Als dat slecht te noemen is dan zal dat zo zijn volgens jou.
Zelf denk ik dat de wind die echt aantrok naar een volledige 6 a 7 bft bepaalde effecten niet tot zijn recht laat komen.

@ Tony:
We hadden de bommetjes schuin richting het water gezet maar door de draaiende wind klommen deze als het ware eerst enigzins schuin naar voren en daarna omhoog. Hierdoor misten ze wat hoogte.:bigsmile:

Groet,

San Quinton

Bovenaan