een recent filmpje van Pettemans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die waren echt goed,afgelopen jaar me laatste 5 sloffen opgestookt.een recent filmpje van Pettemans
Wat foto's van de China Böller B van Katan:

Waren echt schitterende knallers inderdaad, had ik er toen maar een karton van ingeslagen zeg. Ik krijg er een beet hetzelfde gevoel van als die laatste kans van robben 1 op 1 op de keeper af met de wk finale 2010Wat waren dit toch prachtige/heerlijke knallers en wat blijft het zonde dat ze maar één jaar toegestaan waren! (Ik baal er na al die jaren nog steeds een beetje van! ?)
Daarom maar ("ter nagedachtenis") een schopje omhoog met link naar de foto's die ik er een aantal jaar geleden van heb gemaakt.
zijn nog volop te krijgen bij zena B. is gewoon precies dezelfde. dus dat karton heb jke zo te pakken desgewenst.Waren echt schitterende knallers inderdaad, had ik er toen maar een karton van ingeslagen zeg. Ik krijg er een beet hetzelfde gevoel van als die laatste kans van robben 1 op 1 op de keeper af met de wk finale 2010