Kat dood door ontploffing vuurwerk, was op zijn rug gebonden

Moontan

Moderator
Medewerker
Kat dood door ontploffing vuurwerk, was op zijn rug gebonden

De politie van Northamptonshire (Engeland) is met man en macht op zoek naar de persoon of personen die verantwoordelijk zijn voor de gruwelijke dood van een kat. Het beestje was direct dood toen vuurwerk, dat op zijn rug was gebonden, afging.

Ontploffing
Een vrouw, die samen met haar dochter, getuige was van de ontploffing schakelde de politie in. Volgens een woordvoerster van de politie heeft de kat niet geleden maar was direct dood nadat het vuurwerk ontplofte. De eigenaar van de kat, die een paar straten van de plek waar de extreme dierenmishandeling plaatsvond woont, is door de politie op de hoogte gesteld.
De politie is op zoek naar meer mensen die getuige zijn geweest van de dierenmishandeling of weten wie de daders zijn.

http://dezekerweter.com/kat-dood-door-ontploffing-vuurwerk-was-op-zijn-rug-gebonden/

Pancake77

Registered User
idd van elke dierenmishandeling wordt ik misselijk, ik heb zelf 3 katten en ik moet de gast die zoiets met mijn vriendjes flikt niet tegenkomen.

nero

Registered User
Dit soort mensen zijn foutjes van onze heer. Ieder mens maakt fouten...
Zoals het in de dierenwereld gaat worden de zwakkeren en zieken afgemaakt, volgens de natuurwet.
Jammer dat dit bij mensen - in dit geval dan !! - niet gebeurt.
Verschrikkelijk!!!

Armen en benen voorzien van lawinepijlen, rug en buik met Cobra6, hun hoofd een 8inch shell en dan quickfusen maar !!

Ischa

Registered User
Krijg altijd jeuk van dit soort berichten.
Walgelijk en laf volk.
Blijf met je tengels van weerloze dieren af.

genius

Registered User
Dat de gene die dit op zijn geweten heeft psychische hulp nodig heeft lijkt me duidelijk. Walgelijk dit! Deze persoon of personen moet(en) snel van de straat af. Als je zo harteloos om kan gaan met dieren is de stap naar mensen namelijk niet zo groot.

Moontan

Moderator
Medewerker
Dierenbeulen blazen kat op met vuurwerk

In Groot-Brittannië is een zwaar geval van dierenmishandeling aan het licht gekomen. Een kat stierf er afgelopen zaterdag nadat onbekenden vuurwerk op haar rug hadden vastgemaakt. Dat meldt de BBC.

Een vrouw en haar dochter uit het Engelse Wellingborough vonden de resten van het dier terug. Volgens de politie overleed de kat onmiddellijk nadat het vuurwerk ontplofte.

"Dit is een onwaarschijnlijke vorm van dierenmishandeling", aldus politieofficier Mark Jones. De politie is op zoek naar getuigen die meer informatie hebben over de identiteit van de dader(s).

http://www.vandaag.be/109797_dierenbeulen-blazen-kat-op-met-vuurwerk.html

Bovenaan