Kartonhoeveelheid babypijltjes

SReFLEctioN

Registered User
okee bedankt voor de info. Zou iemand misschien ook nog de inkoopsprijs ervan weten?:p Kan ik namelijk even vragen wat mijn dealer ervoor wilt hebben.

SReFLEctioN

Registered User
mag ik vragen wat je er mee van plan bent? die recordpoging verbeteren? ;)

Nou recordpoging zal moeilijk worden, maar 2800 pijltjes tegelijk is wel aardig;). Vorig jaar hadden we 5 doosjes gedaan. Het mooie is dat er door de steekvlam de stokjes verbranden. Hierdoor onstaan dus allemaal draaikolken van pijltjes in plaats van dat ze recht omhoog gaan. Het stond helemaal blauw in de straat was wel gaaf effect.

patje307

Registered User
hahah relaxt hoe had je dat gedaan dan gewoon een houten frame gemaakt waar door je er sterretjes op kon leggen en daar weer de vuurpijltjes op?? als je ff een tekeningetje maakt kunnen we mischien wel een wedstrijd organiseren:p:p;) prijs een FPM dvd:p????

vonk

FPM Moderator
Medewerker
hahah relaxt hoe had je dat gedaan dan gewoon een houten frame gemaakt waar door je er sterretjes op kon leggen en daar weer de vuurpijltjes op?? als je ff een tekeningetje maakt kunnen we mischien wel een wedstrijd organiseren:p:p;) prijs een FPM dvd:p????

denk niet dat fpm een wedstrijd sponsort/organiseert wat gaat over jullie knutselwerken.(no)

laat de wedstrijden als die nog komen maar aan fpm over hehehe(win)

patje307

Registered User
jammer,

het was maar een klein ideetje maar we hoeven er geen echte wedstrijd van te maken maar het zou wel leuk zijn om na nieuwjaar de mensen die dit soort dingen ook inelkaar hebben geknutseld een filmpje maken om te kijken wie het meeste heeft... toch??

groetjes patrick

P

poziloc

Guest
Die filmpjes komen vanzelf online , van de leden die dit soort rekken maken.
Puur om hun trots te showen...wat ik overigens goed kan begrijpen

Cowboy

Registered User
Wij hadden 2 jaar geleden 14400 pijltjes (geweldig http://www.youtube.com/watch?v=Q8FItVpmNM4)
We zijn nu van plan over de 20000 te gaan.
Helaas zijn de pijltjes dit jaar bij onze leverancier behoorlijk duur, 1,50 voor 100 pijltjes, tegenover de 1,40 voor 144 de vorige keer.
Weten jullie misschien nog een winkel in de omgeving van Leiden die goedkoper pijltjes aanbied?

xxx 1 luv

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik weet wel dat een karton Lesli Babypijl Knal 50 doosjes van 144 stuks bevatten.

Dit op navragen aangezien ik die morgen ook voor de grap wilde halen.

Maar waarom zou er dan bij de fluiters minder in zitten?

Cowboy

Registered User
geen idee :S

maar wij hebben liever met knetter/knal. Deze geven veel meer vuur wat een beter effect op levert ;).

xxx

BMW-freaky

Registered User
babypijlenxe6.png

25 Pakken. (bigg)

Bovenaan