Karton es 2.0 ( 6x a tm f), buurtassortiment of china by night

bonbridge1

Registered User
Aangezien 2 of alle 3 van deze assortimenten voor mij geen optie zijn moet ik een keuze maken.
Stel ze zijn alle 3 even duur, voor welk assortiment gaan je dan.

gizmo75

Registered User
Tja, ik weet niet of dat überhaupt realistisch is om dat zo te vergelijken omdat de prijsverschillen volgens mij wel groot zijn. Bij sommige winkeliers zit er bijna 25% tussen deze verschillende artikelen, dat vind ik nogal fors en zou ik niet zo snel aan de kant schuiven.

Als je daar echt overheen stapt en dus niet naar de prijs zou kijken krijg je volgens mij met de ES 2.0 het meeste spektakel, met het Buurtassortiment de mooiste en best uitgewerkte effecten maar met de China by Night een set met keiharde burst en prima effecten. Die laatste heeft bijna overal de strakste prijs van de 3.

Ik vind ze alledrie goed maar denk dat als ik echt zou moeten kiezen, dat ik dan zou gaan voor de beste prijs/kwaliteit verhouding en dat is naar mijn mening dan de China by Night.

DioR

Registered User
Ik heb het buurtassortiment en China by night gehad. China by night presteerde bij mij erg slecht. Geen burst maar plofjes en half mislukte effecten. (Kan pech hebben gehad) maar mijn vader had het jaar daarvoor ook het china by night pakket, en die presteerde ook niet echt indrukwekkend.
Het buurtassortiment is naar mijn mening een echte topper! Goede effecten en goede burst. Een pakket wat mij wel is bijgebleven.

cf-pyromaniac

Registered User
Ik heb het buurtassortiment en China by night gehad. China by night presteerde bij mij erg slecht. Geen burst maar plofjes en half mislukte effecten. (Kan pech hebben gehad) maar mijn vader had het jaar daarvoor ook het china by night pakket, en die presteerde ook niet echt indrukwekkend.
Het buurtassortiment is naar mijn mening een echte topper! Goede effecten en goede burst. Een pakket wat mij wel is bijgebleven.

Dan heb je de nieuwe versie van China by Night niet gehad ;-) die heeft keiharde burst en prima uitgewerkte effecten!

Maiko

Registered User
Hoe presteert de nieuwe China by Night qua boeketgrootte tegenover het Buurtassortiment? Vorig jaar 2x het Buurtassortiment gehad die indrukwekkend was qua boeketgrootte. Je zou denken met een hardere burst aan een grotere spreiding?

DioR

Registered User
Dan heb je de nieuwe versie van China by Night niet gehad ;-) die heeft keiharde burst en prima uitgewerkte effecten!

Nee dat denk ik dan niet als ik dat zo lees dan. Maar na 2x de China by Night te hebben gezien, neem ik de gok niet nog een keer. Denk ik wel begrijpelijk dacht ik zo...

cf-pyromaniac

Registered User
Nee dat denk ik dan niet als ik dat zo lees dan. Maar na 2x de China by Night te hebben gezien, neem ik de gok niet nog een keer. Denk ik wel begrijpelijk dacht ik zo...

Ieder zijn keus natuurlijk, alleen probeer keer de vernieuwde China by Night eens te bekijken op winkeliers demo, ongetwijfeld je van gedachten verandert :)

kingmokum

Banned
Waar woon je?

Valk vuurwerk heeft big 19 kartonnetjes, oude versie van de extreme salute.
2x 6 verschillende dus 12 st voor 125 euro geloof ik.

Beter dan china by night.

bonbridge1

Registered User
Haarlem, bij pronk hebben ze ook een mooie actie. 2de ES 2.0 gratis, 6 verschillende voor 89e.
Ik had vorig jaar het buurtassortiment en dat vond ik top. Nu is die actie bij pronk tm 31-10 en ik hoorde dat het buurtassortiment er uit gaat dus bijna niet leverbaar. Twijfel dus of ik bij pronk ga bestellen. Ik weet bv helemaal niet wat andere winkels voor moois hebben, rowy bv.

ThunderBall

Registered User
De Extreme Salute 2.0 is van Vuurwerkvisie en is een 25 gr. per shot cake, dus niet het zelfde als de big 19 van Wolff wat een 15 gr. per shot cake is.

Ontopic; ik zou voor een karton van Wolff gaan, dus Extreme Salute 1 of Big 19. (bij valk in Nijverdal hebben ze beide in de karton verkoop met dubbele lont):hehe!:

Laatst bewerkt:
Bovenaan