Vuurwerkshow Kapellen 26-7-2010
Ben zojuist terug van een leuk showtje, ik had mijn verwachtingen erg laag ingesteld dus zou het eigenlijk nooit tegen kunnen vallen maar wat ik nu heb gezien ging alles wat ik er nog van had kunnen verwachten te boven. Wat een leuk showtje was dit zeg, natuurlijk geen Dusseldorf of Bonn maar toch een lekker showtje.
De muziek en het vuurwerk liepen niet echt (altijd) synchroon en er zaten een paar kleine pauzes in maar dat is snel vergeten.
Leuk om ook weer een aantal nieuwe gezichten te hebben gezien.
Als ik deze show zou moeten beoordelen krijgt die van mij een 8 puur omdat er toch iets leuks is neergezet zonder daar gelijk een hele grote show voor te moeten neerzetten.
Dit keer anders dan jullie zouden verwachten heb ik foto’s gemaakt, er zitten zeker een aantal leuke tussen maar of dit nou echt iets voor mij is weet ik niet.
Het was 21:00 dus laat de show maar beginnen!
Mijn aller eerste foto, en juist het beeld was leeg…….
De tweede foto, jaja er stond gelukkig wat op!
Langzaam maar zeker begon ik het een beetje door te krijgen op wel moment ik moest schieten.
Kleuren staan er toch wel aardig op dacht ik zo.
Kijk nu gaan we eigenlijk pas over iets praten.
3-op-een-rei
Wel aardig.
De mooiste van de avond vind ik zelf!
……
Finale time:
Zelf ben ik best tevreden over de foto’s en zeker als ik mee eraan herinner dat dit voor de 1ste keer is.
Ik hoop dat jullie ze een beetje leuk vonden en laat vooral even weten wat je ervan vindt! Tips en opmerkingen zijn sowieso altijd welkom.