Kapellen (BE)

firebert

Registered User
Vorig jaar ben ik er geweest.
Kermis stelt niks voor maar het vuurwerk was zeker de moeite om er een uurtje voor te rijden!
Ga dit jaar zeker weer kijken.

bridge

Bronzen Member
Op die site van vldkapellen valt ook te lezen dat het budget 4500 eur. is Dat lijkt me dus niet zo een heel groot spektakel te zijn.

Denendo

Registered User
Budget is altijd rond dit bedrag geweest, toch maakt Hendricks er altijd een goede show van met mooie bommen...:wink:

martino

Registered User
Een aantal jaren geleden ben ik voor het laatst op deze lokatie geweest. Daar moet maar eens verandering in komen. Ik ben er bij want Hendricks maakt er altijd wel wat moois van.

Z@P

Registered User
Kan iemand misschien de exacte locatie aangeven op een google maps kaartje?
Tips over waar je het beste kan staan en parkeerplaats dichtbij zijn ook welkom. :)

Ben reuze benieuwd wat voor show dit gaat worden.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Ik heb ff snel een kaartje voor je gemaakt.

Ik parkeer m`n auto altijd op de dorpsstraat, vanuit daar kan je zo het park inlopen (parkeren is daar gratis)
De rode lijn is de looproute, je hoeft alleen maar rechtdoor te lopen en dan kom je vanzelf op de ateletiekbaan.

In de blauwe cirkel staat het vuurwerk, en bij de gele lijn heb je het beste zicht.

kappellen.jpg

Filmpje van vorig jaar.

Z@P

Registered User
Hey F16,
bedankt voor de moeite, top
Als het weer goed is ga ik morgen een kijkje nemen. :)

21:00 lijkt me wel erg vroeg voor vuurwerk trouwens?

Laatst bewerkt:

nielsniels

Registered User
Hey F16,
bedankt voor de moeite, top
Als het weer goed is ga ik morgen een kijkje nemen. :)

21:00 lijkt me wel erg vroeg voor vuurwerk trouwens?

dat dacht ik ook al. gisteren was het hier om 10.00 uur eigenlijk nog te licht voor vuurwerk. laat staan om 21.00 uur.

is het zeker dat dit echt al om 21.00uur begint?

martino

Registered User
Net een aardig showtje gezien.Mooie bommen met verrassende tips aan het einde. Genoeg single shots en mines. De muziek was(gelukkig)nauwelijks te horen waar ik stond. Alleen dat wk liedje, dat blijft in je hoofd zitten...
De finale vond ik stukken minder. Een paar bommen en wat knalcakes.

Phantom

Registered User
Vuurwerkshow Kapellen 26-7-2010

Ben zojuist terug van een leuk showtje, ik had mijn verwachtingen erg laag ingesteld dus zou het eigenlijk nooit tegen kunnen vallen maar wat ik nu heb gezien ging alles wat ik er nog van had kunnen verwachten te boven. Wat een leuk showtje was dit zeg, natuurlijk geen Dusseldorf of Bonn maar toch een lekker showtje.
De muziek en het vuurwerk liepen niet echt (altijd) synchroon en er zaten een paar kleine pauzes in maar dat is snel vergeten.
Leuk om ook weer een aantal nieuwe gezichten te hebben gezien.
Als ik deze show zou moeten beoordelen krijgt die van mij een 8 puur omdat er toch iets leuks is neergezet zonder daar gelijk een hele grote show voor te moeten neerzetten.

Dit keer anders dan jullie zouden verwachten heb ik foto’s gemaakt, er zitten zeker een aantal leuke tussen maar of dit nou echt iets voor mij is weet ik niet. :p

Het was 21:00 dus laat de show maar beginnen!
5w9toy.jpg

Mijn aller eerste foto, en juist het beeld was leeg…….
2znuant.jpg

De tweede foto, jaja er stond gelukkig wat op!
2ivcwf8.jpg

Langzaam maar zeker begon ik het een beetje door te krijgen op wel moment ik moest schieten.
iqc4fl.jpg

Kleuren staan er toch wel aardig op dacht ik zo.
2je70av.jpg

Kijk nu gaan we eigenlijk pas over iets praten. :D
snguwz.jpg

rubjnb.jpg

3-op-een-rei
1o9gm8.jpg

Wel aardig.
2v3l9wh.jpg

De mooiste van de avond vind ik zelf! :D
30bh6cg.jpg

2hn6deb.jpg

……
2qdx74l.jpg

Finale time:
59y0es.jpg

sv4fvp.jpg

Zelf ben ik best tevreden over de foto’s en zeker als ik mee eraan herinner dat dit voor de 1ste keer is.

Ik hoop dat jullie ze een beetje leuk vonden en laat vooral even weten wat je ervan vindt! Tips en opmerkingen zijn sowieso altijd welkom.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Kapellen was weer zoals ieder jaar een prachtige show op muziek.
Rond een uurtje of 9 waren we aangekomen in Kapellen daar hebben we eerst even gekeken naar de opbouw, en het viel ons op dat er niet zoveel bommen stonden maar meer het kleinere spul, zoals blokken, mines en candels.

Daarna zijn we een stukje verder gelopen en toen zagen we Thunderboy en Mafkaas al zitten, daar nog ff gezellig mee staan praten tot dat er ineens een vrouw van Het Nieuwsblad naar ons toe kwam gelopen, om te vragen wat wij kwamen doen aangezien er een aantal statieven bij ons stonden, ze stond er helemaal van te kijken (Amai)dat we helemaal uit Hoorn kwamen om deze show te bekijken en dat we heel nederland, belgie en duitsland afrijden voor de beste shows. :lol:

Hier een link van het artikel.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=BLNVE_20100726_004

De show zelf was weer erg goed mooie bommen voorbij zien komen en het was weer erg goed op de muziek geschoten al was de muziekkeuze niet helemaal mijn smaak.

Hier de film.

Een paar foto`s

IMG_2566.jpg

IMG_2564.jpg

IMG_2569.jpg

IMG_2570.jpg

IMG_2567.jpg

IMG_2571.jpg

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Hey Frank, leuk dat jullie in de krant staan. Positief!

Het is nog even wachten op de film. Ben benieuwd hoe de show was.

Bovenaan