Kapellen (B)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 29-Jul-2013
Plaats: Kapellen
Land: Belgie
Wie: ?
Kaliber: Pyromusical
Tijd: ?
Waarom: Kapellenkermis
Extra Info:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Dit is ieder jaar een leuke pyromusical. Ga proberen om dit jaar weer aanwezig te zijn.

Film van vorig jaar.

Z@P

Registered User
Persoonlijk vind ik dit echt een aanradertje. Max 6" en lekkere afstanden. De show zelf is ook erg leuk.

smilli

FPM Filmer
Jammer dat het op een maandag valt, trouwens vrijwel dezelfde show als hun Valentijnsdag in Knokke.

MichelWRX

Registered User
Iemand een idee hoe laat deze pyromusical begint?
Ik ben er zo dus misschien ga ik wel even kijken.
Zou mijn eerste musical zijn. :)

hardcore0438

Registered User
Tijd staat altijd aangegeven rond 22;00 maar altijd tegen half 11 dat het begint. Laatste kwartier elke 5minuten een waarschuwingsschot .

stefantvs

Administrator
Medewerker
Helaas geen vervoer, anders had ik wel ff die kant op gegaan :)

Voor de mensen die gaan have fun ! En graag met een mooie video terug komen :)

hardcore0438

Registered User
Was stuk korter dan vorig jaar, zaten leuke dingen bij. Die x aantal meerslagen bommen vond ik het leukst van de hele show hihi ! Bezig met de video. Heb voor de 2e keer 2 cams gebruikt. Beelden volgen in de loop van de ochtend. Zo eerst even werken...

Tony

Administrator
Medewerker
Hier mijn video, gefilmd met 2 camera's

Zo kan het dus ook. Tuurlijk is dit niet de meeste geweldige show die we hebben gezien maar ik waardeer dit soort shows ten zeerste. Wat we in Nederland te zien krijg is vaak te triest voor woorden. Hier zie ik tenminste nog Otto di scalla en Relampagos voorbij komen alleen daarvoor al hulde!

hardcore0438

Registered User
Als je de kermisvuurwerken van NL en België met elkaar gaat vergelijken is het in Nederland te triest voor woorden natuurlijk. Enige grote kermisvuurwerk is volgens mij nog in Hoorn. Weet jij toevallig de naam van de meerslagen op 8;20 in de video ? Die vond ik supervet! Al is het iets minder dan vorig jaar, het is zeker een goede show!

bridge

Bronzen Member
Goed hoor. Ik vind HC altijd leuk schieten. Hebben meestal wel leuke bommen bij en zo ook bij deze show.

tsja kermisvuurwerk in Nederland. Tis bijna een scheldwoord geworden.

Tony

Administrator
Medewerker
Als je de kermisvuurwerken van NL en België met elkaar gaat vergelijken is het in Nederland te triest voor woorden natuurlijk. Enige grote kermisvuurwerk is volgens mij nog in Hoorn. Weet jij toevallig de naam van de meerslagen op 8;20 in de video ? Die vond ik supervet! Al is het iets minder dan vorig jaar, het is zeker een goede show!

Otto di Scala

Bovenaan