• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Kapel-Avezaath (Gld) Demo

elmo

FPM Moderator
Waar: Kapel-Avezaath
Wie: Xena Vuurwerk BV
Wat: Consumenten vuurwerkdemo
Lokatie: Een terrein, gelegen aan de Zoelensestraat te Kapel-Avezaath
Tijd: de afsteektijd is gepland om 20.00 uur.

Ik weet 100% wel zeker van niet, want Mijndersma heeft GBV in zijn collectie.
En vorig jaar een klein beetje Pro-Line.

De Kuifje raket, staat er al een paar dagen.

Uuh, waarom zouden die finale's hetzelfde kunnen/moeten zijn ?

Sorry, ik bedoelde een andere interpretatie:
kunnen we bij deze demo een finale verwachten die qua intensiteit, duur, spektakel lijkt op die in Milheeze?
Ik heb er nu een stuk of 4-5 gezien en qua omvang lijken er 4 erg op elkaar en springt milheeze op 14/10 er echt bovenuit.

Maar laat ik duidelijk zijn: ik waardeer iedere demo waar een winkelier zijn inspanningen (en cash...) verricht om zijn waar aan te prijzen!

Al viel dit jaar de demo op 14/10 me wel op dat deze wel erg groot was.

Back
Bovenaan