Kanonslagen.com

kanonslagen.com

Registered User
Op deze site alles wat ook maar met oud/nieuw lont knalvuurwerk te maken heeft, van de oude Thunders crackers t/m de hedendaagse shisings.

Dit alles mooi op de foto gezet en zoek je jeugd sentiment op voor zover dit mogelijk is. Enjoy the site!! en check ook de filmpjes.

www.Kanonslagen.com

Pirate

Registered User
Errug leuk, en ook ongelooflijk als je bedenkt welke soorten je allemaal ook idd ooit in handen hebt gehad.

Zo terugzien staan de gele met leeuw verpakking het best in mijn gedachten, echter hoe kan ik de diverse verpakkingen met naaldwoud vergeten, de per 4 verpakte superkanonslagen ....

Ik 'mis' de piraatjes rood-met zwarte ringen en tekst, ook per 5 verpakt en verkocht voor 20 cent als ik me goed herrinner. Maar dat is uit de tijd dat je een grondbloem voor 50 cent kocht, nu heb je er 25 voor een euro ;-)

Als ik dit allemaal zie, 'baal' ik dat ik geen labels bewaard heb, erg tof !!!

P

-=AL CAPONE=-

Registered User
er staat op jullie pagina van de nitraat cracker dit:
Nitraat Cracker

Deze kanonslag vind ik een grote fopzooi en nepperij want het heeft totaal niets met een nitraat kanonslag te maken maar is een gewone kanonslag waar je meer voor betaald en knal volgens mijn exemplaren nog zachter als een gewone kanonslag. In deze kanonslag zit 0,0 nitraat want het mag in Nederland helemaal niet in vuurwerk zitten. Wel een leuk design label en de kanonslag is eigenlijk het zelfde als de blackdevil maar dan met een andere tekst

dit klopt niet echt want in een wilkeurige kannonslag zit bp en hier zit wel degelijk een nitraat in want bp bestaat uit kno3, houtskool en zwavel en kno3 (kaliumnitraat) is een nitraat.

mischien kan er beter staan:
Nitraat Cracker

Deze kanonslag vind ik een grote fopzooi en nepperij want het heeft totaal niets met een nitraat (dieptebom) te maken maar is een gewone kanonslag waar je meer voor betaald en knal volgens mijn exemplaren nog zachter als een gewone kanonslag. In deze kanonslag zit 0,0gram flash poeder (stof die in een nitraat uit belgie zit) verwerkt want het mag in Nederland helemaal niet in vuurwerk zitten. Wel een leuk design label en de kanonslag is eigenlijk het zelfde als de blackdevil maar dan met een andere tekst

mischien dat deze info jullie van pas komt? ;-)

gr

capone :)

kanonslagen.com

Registered User
Thx Capone weer een echte kruitkenner dus zal het meteen veranderen morgen want het gaat tenslotte om de goede info die er moet staan maar je bent het wel met me eens dat het iet echt nitraat achtig overkomt :)

kanonslagen.com

Registered User
Hee kanonslag liefhebbers

Kanonslagen.com heeft een ware transformatie ondergaan geheel met nieuwe foto's dus check het even uit en laat weten wat je ervan vind.

Cameo

Registered User
En nu ook in het Engels zie ik? Kanonslagen goes international :7
Ziet er goed uit man!
Groetjes,
Cameo

P

poziloc

Guest
:9 .....is echt zeer mooi , netjes en strak geworden....:9

nog een paar weekjes.....en dan al die spullen weer eens in het echt zien.
ik kijk er al naar uit

Erg leuke site, zeker als verzamelaar van knallers

Even over die uitgestorven Engelse knallers op jouw site.
Die waren vorig jaar nog in een winkeltje in België te koop.

Tot en met 2002 verkocht Wapens Frank beide versies van de bangers, alleen had de grootste van de 2 (louder thunderclap) een zwarte wikkel i.p.v. een rode.

Richardus

Registered User
leuke site! prachtig om die mooie labels te zien

Ik hoopte er een kleine knaller te vinden die ik vroeger had; de Bamboo Crackers heetten die geloof ik? Zaten in een kartonnen doosje en knalden verrassend hard, tot de kwaliteit opeens minder werd en ze vervolgens verdwenen. Info iemand?

appiehappie

Registered User
leuke site! prachtig om die mooie labels te zien

Ik hoopte er een kleine knaller te vinden die ik vroeger had; de Bamboo Crackers heetten die geloof ik? Zaten in een kartonnen doosje en knalden verrassend hard, tot de kwaliteit opeens minder werd en ze vervolgens verdwenen. Info iemand?

Ik neem aan dat je deze bedoeld?

doosje_bamboo_crackers.JPG

Site:http://www.crazybomberman.nl

Volgens mij zijn deze nog wel te verkrijgen hoor. Lesli had tot voor kort deze crackers in het assortiment.

Richardus

Registered User
Ja! Dat waren ze, dank! Waren ze nog wel te koop?! Cool. Ze waren ooit bijna harder dan de kosmonautjes of iig een ander soort knal... Werden dus op den duur wel slechter en slechter, helaasch... Dank voor je tip ook, 'k ns speuren, leuk zo'n doosje weer 'ns in handen te hebben :)

Laatst bewerkt:
Bovenaan