Kamervragen BBB over prof-en verenigingsshows

firewire

Registered User
plumbloom is altijd heerlijk positief (ik vind dat een goede tegenhanger op dit forum, zowiezo als ik voor mezelf spreek):ROFLMAO:

altijd onderzoekend en altijd even een mailtje er tegenaan gooien waar de ander al vaak lamgeslagen is(of te cynisch als ik voor mezelf spreek):sneaky:

goede eigenschappen dus, (waar ik van kan leren)

bbb is ook niet superdiep met die vragen, en tuurlijk schiet niemand hier wat mee op, maarja lijkt mij prima brandstof om het vuurtje nog eens flink aan te wakkeren in de 2e kamer. deze ''waarvan akte'' kan misschien in de toekomst nog nut hebben als het gierend uit de klauwen gaat lopen.

en dat we waarschijnlijk in het laatste jaar zitten, ach vuurwerk is niet ineens weg, straks is alle vuurwerk ineens illegaal(op cat1 na dan).
is komende jaren nog genoeg om over te praten denk ik, ben heel benieuwd hoe de overheid hier de komende jaren mee om gaat want als het gaat zoals in die 2 covid jaarwisselingen(iedereen weet dat het niet hielp maar het raakte ondergesneeuwd in de IC bedden, familie wel of niet mogen bezoeken discussies) dan denk ik dat het laatste woordje er nog niet over gezegd is in deze setting.
dan krijg je nog allerlei talkshows en andere opiniemakerij stemmingmakerij etc over waarom het probleem niet opgelost is, er geen shows zijn en het knallen en al de andere overlast alleen maar groter is geworden, terwijl dat het gros van de bevolking toch min of meer is voorgehouden dat het op zou houden.

maargoed ik kan het uiteraard verkeerd zien, afwachten maar voorlopig eerst nog even genieten.
Je hebt helemaal gelijk.
Mijn gezin heeft dit jaar 2 hele leuke uitjes aan zijn positiviteit te danken en daarvoor ben ik hem eeuwig dankbaar.🙏🏼

Bovenaan