k0enn's vuurwerk 2013-2014

k0ennn

Registered User
Een deel van deze lijst is spul wat over is van vorig jaar!
Ook alles voor dit seizoen is besteld met kortingen van 30 tot 50%, dus dat scheelt al flink!
En tja wat voor baan,, gewoon een simpele baan, werken met glas, verdien een normaal salaris haha.

Grtz

ThunderBall

Registered User
Wat een dikke lijst man, heb je 2x de Big19 kartonnen in de karton verkoop gekocht?, ik zat daar ook nog over te denken, maar ik hoop op een kartonnetje Extreme Salute (van Wolff) in Nijverdal, verder bijna gèèn Rubro op je lijst, best appart.:hehe!:

k0ennn

Registered User
Die big 19 kartonnen heb ik zo goedkoop kunnen kopen (echt goedkoop haha!) omdat ik met paar andere jongens samen bestel op 1 factuur zeg maar..
En kwa rubro, er moet nog wat op de lijst komen hoor! maar ik ben er nog niet over uit wsat dit moet worden.
Er is nog wel wat budget maar dit hou ik nog even open,
verder vind ik rubro lang niet zo sterk meer als afgelopen seizoen, oftewel andere importeurs zijn veel sterker geworden, zoals lesli.

Grtz.

Moontan

Moderator
Medewerker
Zeer indrukwekkende lijst Koen. Voor 4.000 euro stuff.
En ik begrijp uit je woorden dat er nog meer bij gaat komen? :huh:

k0ennn

Registered User
@ moontan, Ja er gaat nog wel wat klein spul bij komen,, maar niet heel veel meer.
Misschien nog 1 doorlont box, en wat spul van zena, en spul voor overdag!
De advies prijzen staan op een totaal van 4000 euro,, maar nog niet eens de helft is uit gegeven, +-1800 euro.
Maar het is even goed een behoorlijke lijst zo,, toch zat ik vorig jaar op bijna het dubbele kwa advies prijzen! en spulletjes.

AWG

Registered User
tja ik ben de enige als ik zeg dat je veel en veel te weinig hebt, hoe denk je met dat prutsbeetje nu 2(laat staan 16) hele uren vol te krijgen?:huh:

zonder dollen echt een toplijst man:hehe!:

k0ennn

Registered User
Zo! de Lijst is volledig klaar en betaald!

Het gaat weer een knallend feest worden, naast deze lijst is er natuurlijk nog wat exclusief spul bij gekomen,,

Het is de bedoeling om een eenvoudige show te schieten in de voor avond!
verder word het flink los gaan na 24.00.

Overdag ben ik in Amersfoort, samen met een hoop mede freaks van VWC! iedereen is welkom!

AWG

Registered User
sommige mensen hebben blijkbaar een loots tot hun beschikking tegen de 5700 euro aan vuurwerk....:surprised::hehe!:

k0ennn

Registered User
Daar hoef je geen loots voor te hebben hoor!
en zoals iedereen weet is het merendeel van dit vuurwerk gekocht voor zeer aantrekkelijke prijzen bij verschillende winkels!
De uitgave ligt nu rond de 2400 euro!

maar het gaat wel weer een flink feest worden dit seizoen :D

passion fruit

Registered User
Zo Koen, heb je ff vuurwerk ingeslagen? Sjeesus wat een voorraad! Ga je dit helemaal alleen opstoken of samen met andere stookmaatjes?
Als je alleen bent dan wordt het flink doorknallen op de dag der dagen. :hehe!:
Met zo'n flinke lijst heb je in ieder geval van veel importeurs vette producten kunnen scoren. De droom van elke pyrofreak.:lub:

k0ennn

Registered User
Hee!

Het is de bedoeling om dit alleen af te steken!
Overdag ben ik wel met een groep stook maatjes, dus veel dingen gaan er zo doorheen in enkele uurtjes.
Verder is het de bedoeling om in de voor avond een showtje te schieten, en dan gaat het al rap kwa producten,
Toch is het weer een flinke lijst geworden, dat krijg je als je het hele jaar door besteld en spulletjes haalt.
Ik hoop in iedergeval op een mooie jaar wisseling met goed weer! dan komt alles goed.

Bovenaan