k0enn's collectie 2012-213

k0ennn

Registered User
Thnx mannen! ik heb nog 1 kanaal vrij op de schietkist.. heb alleen nog geen idee waarmee ik hem in ga vullen, misschien komt er dus toch nog een karton van een bepaald product bij, iemand suggesties?

k0ennn

Registered User
Opzich een leuk idee,, voor veel chaos.. maar ga liever voor een cake met een bepaald effect om er nog tussen te zetten
de schiet volgorde word ook iets anders dan nu aangegeven.
Ik zat zelf te denken om misschien nog 2x de space temple van royal er tussen te zetten.

k0ennn

Registered User
Schietlijst is inmiddels flink aangepast en definitief, evenals de bestelde producten, aardig wat aanpassingen, maar dit is besteld en betaald en dus definitief.

3x Titanium vulcano en 2x hot cannon op roze lont, vervolgd door:

vanaf hier word het geschoten van 2 posts

6x wasp
2x splitting comets
2x vuurwerk met een kroon
2x Asgaard G
2x zware jongens B
2x hot chains
4x fireworks for all
2x silver willow
2x fire flower
4x myth
4x fluted 1000
20x tears of beauty

Mooit schietlijst lijkt mij! verder heb ik voor na 24.00 wat leuke projecten staan en veel cakes voor overdag!
Ook komt er nog een klein beetje prof, 4 kleine blokjes.

grtzz

joszie

Zilveren Member
omg. wat een knaller van een lijst.

kan je niet iemand inhuren om voor je te filmen? kan jij lekker chaotisch doen/ have fun!

k0ennn

Registered User
Thnx man! hij is erg groot idd! veelal gaat gefilmd worden, ook door mezelf.. word een drukke dag.
veel producten zijn trouwens ook voor overdag!

k0ennn

Registered User
En bij deze vast 1 collectie foto van 70% van de spulletjes,
de andere kant van de kamer laat ik nog even niet zien, die houden jullie tegoed.

tevens is de product lijst iets gewijzigd, alles wat er nu staat is ook nu in mijn bezit
de sky screamers heb ik niet geleverd gekregen evenals 1 van de karton tears of beauty's
hier zijn de garden of eden voor in de plaats gekomen en 4x de salute cake 1.

ook zijn er nog 2 cakes die niet in de database saan: sixty four, van 123vuurwerk.

Vanwege het slechte voorspelde weer, word het geplande showtje met schietkist, omgegooit naar een hand onstoken show met meer doorlont werk.

meer info volgt later

Laatst bewerkt:

passion fruit

Registered User
Poeh zeg! Wat een eindeloze lijst om jaloers op te worden. Waar berg je dit allemaal op want dit kost veel ruimte. Je hoeft je op de 31ste iig géén moment te vervelen dat is wel duidelijk!

paulus01

Registered User
WooooW!
Wat een bak vuurwerk, dat zal een plezier gaan geven.

Je kunt er toch niet anders dan van houden als je een foto maakt van je vuurwerk op een paar meter afstand en lang niet alles past op 1 foto :)

k0ennn

Registered User
@ iedereen, is de foto nu wel zichtbaar voor iedereen.

@paulus, het was zeker moeilijk, ik kan geen foto van alles tegelijk maken.
de foto van de andere kant houden jullie dus te goed.

Bovenaan