Jupiter

FPM ProductBOT

Registered User
AB41_Original_BE_Thor_Jupiter_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Jupiter[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]AB41[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 26,-[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]19[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Grootste cake uit de Thor serie.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 12/10/2010[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

polleke45

Registered User
In het filmpje zijn pijlen te zijn en de Jupiter is volgens mij een serie cakes. Of zijn dit pijlen en krijg je dat mannetje erbij en die steekt ze snel achterelkaar af en dan lijkt het een cake. Nee even serieus volgens mij het verkeerde filmpje gepost.

Tony

Administrator
Medewerker
In het filmpje zijn pijlen te zijn en de Jupiter is volgens mij een serie cakes. Of zijn dit pijlen en krijg je dat mannetje erbij en die steekt ze snel achterelkaar af en dan lijkt het een cake. Nee even serieus volgens mij het verkeerde filmpje gepost.

De naam is juist alleen het artikel nummer niet.
Jupiter is een pakket pijlen en het artikelnummer is Z126

Bovenaan