Update We hebben een nieuwe film van dit product in de startpost toegevoegd!
F FPM ProductBOT Registered User 13 december 2014 #21 Update We hebben een nieuwe film van dit product in de startpost toegevoegd!
boozebelly Registered User 16 december 2014 #22 Die lijkt ineens een flink stuk minder zeg. Blij dat ik dit ding niet besteld heb.
D Deleted member 17038 Guest 16 december 2014 #23 Ik vind hem eigenlijk nog steeds gewoon €6,50 waard hoor. Gewoon een leuk crackling potje! Niet iets wat ik zelf zou kopen maar als je een kleiner budget hebt is het wel een leuk ding. Of koop een karton en zet ze in w-shape. Dat pakt vast leuk uit! Laatst bewerkt door een moderator: 17 december 2014
Ik vind hem eigenlijk nog steeds gewoon €6,50 waard hoor. Gewoon een leuk crackling potje! Niet iets wat ik zelf zou kopen maar als je een kleiner budget hebt is het wel een leuk ding. Of koop een karton en zet ze in w-shape. Dat pakt vast leuk uit!
D densta Registered User 11 januari 2015 #24 Juggling Bouncer O&N '14 - '15 Laatst bewerkt: 11 april 2015
flyineddy Registered User 11 april 2015 #25 densta zei: Juggling Bouncer O&N '14 - '15 Klik om te vergroten... Gequote omdat ik hem niet zag. :embarrased:
densta zei: Juggling Bouncer O&N '14 - '15 Klik om te vergroten... Gequote omdat ik hem niet zag. :embarrased:
joszie Zilveren Member 28 december 2016 #27 hahaha. hij juggled inderdaad. Had hem ergens in een projectje gepland maar misschien dat ik hem zelfs daar wel uit haal.
hahaha. hij juggled inderdaad. Had hem ergens in een projectje gepland maar misschien dat ik hem zelfs daar wel uit haal.
joszie Zilveren Member 1 januari 2017 #29 Ik had overduidelijk niet 1 van een oude batch. Maar goed, voor het geld mag je niet klagen.