***zucht***
zeg dan niks, ik probeer ook alleen maar informatie aan dit topic toe te voegen.
Maar zal S niet staan voor standaard? Want T en J staan appart genoemd in de lijst. Dus een standaart kwaliteit van Jorge?
***zucht***
Sorry heb me vergist. T= taiwanees S = van shina (schrijffout in polen hebben ze heel lang zo gedacht dat china met een S was maar nu aangepast naar c en j=japans. Je hebt helemaal gelijk!
Man man discussie nu eindelijke gesloten!!!
Voor de twee bedankers: dit was sarcastisch bedoeld!!!
klopt dat het C zijn ja, alleen staat die C voor cilindrisch en niet voor een kwaliteit aanduiding.
ik begin het een beetje een jammer vinden van dit topic want het word een welles nietes gezeik zo...... zoals nu duidelijk is bestaat er alleen maar T,S en J en als er iemand anders met fotos op de proppen komt kunnen we het er weer over hebben, maar dit verkloot het topic alleen maar
Ik weet niet waar je je wijsheden keer op keer vandaan haalt maar als je het toch allemaal weet waarom hier dan nog posten?
T is slechtste, goedkope productie, eenvoudige effecten etc etc
J is beste doordat ze naar Japanse wijzen zijn gemaakt en dus ook exclusievere effecten hebben.
Wat maakt het uit of ze uit dezelfde fabriek komen. het gaat om de ingredienten~!!
even over de kwaliteiten tussen de j- t- en s-style
ik heb begrepen dat de j- en t-style in dezelfde fabriek worden gemaakt. En dat de t-style dus goedkoper is omdat het simpelere effecten zijn dan j-style. j-style is dus exclusiever en exclusief is duur..
rembo:noworry:
sja steunen dat mensen elkaar verkeerde info geven.... en elkaar dan na praten? ze praten over C shells terwijl die niet eens bestaan (of foto) en praten daar dan 2 pagina's vol mee..... dat is niet mijn bedoeling geweest toen ik dit topic startte, discussies zijn helemaal ok, maar kom dan wel met feiten, anders gaat het nergens heen. en ja dan kan ik soms wat kortaf reageren![]()