Jorge blokken

Daan

Registered User
Geen filmpje helaas......

hier wel de effecten voor je.

http://www.jorge.com.pl/katalog.php/wiadomosc/1229

Het effect zegt: FAN-SHAPE: SILVER WHIRL WITH THUNDER.. 36 Shots.

Dus met andere woorden.. Silveren Spinners Met Knal.

zoals deze, dacht ik dan zo ongeveer..

Maareeh dan dus 64 Shots minder maar wel heb je ze dan in het silver en idd in FAN-SHAPE ( V ) inplaats van recht omhoog... :blink1:

En dus een breder geheel in de lucht... :nuts:

Gr. Daan

strijker rulez

Registered User
heeft er iemand ervaring met het blok van jorge.

jw302
shots 99
caliber 25mm-48shots/30mm-30shots/45mm/21shots
tijd 55 seconden
effect MULTI-SIZE CAKE: RED COMETS + RED CHRYSANTHEMUM W/CRACKLING; GREEN COMETS + GREEN CHRYS. W/CRACKL.; RED COMETS + RED CHRYS. (BLUE FINAL).

heeft iemand hier misschien een foto of filmpje van.
heb net de prijslijst van mijndealer ontvangen en daar staat dit blok op hij verkoopt het voor €130 is dit het blok waard

Gerko18

Registered User
Geen filmpje helaas......

hier wel de effecten voor je.

http://www.jorge.com.pl/katalog.php/wiadomosc/1229

Het effect zegt: FAN-SHAPE: SILVER WHIRL WITH THUNDER.. 36 Shots.

Dus met andere woorden.. Silveren Spinners Met Knal.

zoals deze, dacht ik dan zo ongeveer..

Maareeh dan dus 64 Shots minder maar wel heb je ze dan in het silver en idd in FAN-SHAPE ( V ) inplaats van recht omhoog... :blink1:

En dus een breder geheel in de lucht... :nuts:

Gr. Daan

Volgens mij is dat de oude spring wind of niet hierboven op het filmpje.
Dat blok kom je niet vaak meer tegen.
Echt een super ding.

Gerko18

Registered User
heeft er iemand ervaring met het blok van jorge.

jw302
shots 99
caliber 25mm-48shots/30mm-30shots/45mm/21shots
tijd 55 seconden
effect MULTI-SIZE CAKE: RED COMETS + RED CHRYSANTHEMUM W/CRACKLING; GREEN COMETS + GREEN CHRYS. W/CRACKL.; RED COMETS + RED CHRYS. (BLUE FINAL).

heeft iemand hier misschien een foto of filmpje van.
heb net de prijslijst van mijndealer ontvangen en daar staat dit blok op hij verkoopt het voor €130 is dit het blok waard

http://www.youtube.com/watch?v=Jc6BXXou7mc

Alsjeblieft is naar mijn mening een mooi blokje.
130 euro vind ik wel veel geld.

Gr Gerko.

strijker rulez

Registered User
http://www.youtube.com/watch?v=Jc6BXXou7mc

Alsjeblieft is naar mijn mening een mooi blokje.
130 euro vind ik wel veel geld.

Gr Gerko.

heb je dit blokje zelf gehad of is het zomaar een mening dat 130 veel geld voor dit blokje is.

ook zou ik dit jaar de jw338 willen aanschaffen voor €150 kan iemand met eigen ervaring zeggen of dat dat blokje de prijs waard is heb zelf al veel filmpjes gezien en ik denk dat hij het wel waard is.

kan ik de jw338 en de jw302 gewoon in mijn straat afsteken +- 10 meter breed

Bert

Registered User

Als ik jou was zou ik het bij 500 grams potten houden, denk eens na man je hebt het over proffesioneel vuurwerk met een afstand van 10 meter. Bij dit soort vuurwerk is minimaal 25 meter gewenst, liever natuurlijk meer.

Gerko18

Registered User
heb je dit blokje zelf gehad of is het zomaar een mening dat 130 veel geld voor dit blokje is.

ook zou ik dit jaar de jw338 willen aanschaffen voor €150 kan iemand met eigen ervaring zeggen of dat dat blokje de prijs waard is heb zelf al veel filmpjes gezien en ik denk dat hij het wel waard is.

Nee ik heb hem niet gehad.
Maar als je logisch nadenkt dat je voor 49 shots 130 moet gaan betalen ook al is die mooi.
Ik zou dat niet doen als je kijkt dat je de meeste jorge blokken 100 shots tussen de 70 en 100 euro kan krijgen.
Voor de 338 zou ik het misschien wel betalen maar dat is wel het maximum.
En ik ben het volkomen met Bert eens gewoon laten staan die dingen.
Je wilt niet weten wat er gebeurd als je zo'n ding afsteekt met name de 338 in een straatje en hij valt om. Iedereen rent voor zijn leven dan.

strijker rulez

Registered User
je hebt dus weer niet goed mijn post gelezen en antwoord zomaar wat raak in mijn post staat toch 99 shots in het filmpjes staat 49 die 49shots is verkeerd het zijn er 99 info komt van jorge en ik denk dat als je de blokken voor onder de €100 vind dat je blij mag zijn want bij alpeco betaal je voor een fatsoenlijke 100shots 30mm ook al tegen de €130 dus denk dat het wel meevalt

Heeft er iemand in Nederland een adres voor Jorge vuurwerk, waar je alle soort en maten van dozen kunt bekijken, of in Nederland of in belgie. Of moet je Toch in Polen zijn. En controles aan Grens, zijn die weg met Duitsland.

Berag

Registered User
Hey,

Ja de grenscontroles zijn weg! Je moet wel de juiste papieren hebben om te mogen inkopen bij Jorge. Je kan natuurlijk altijd door een routinecontrole staande gehouden worden dus 100% uitsluitsel dat je het veilig in NL krijgt kan niemand je geven.

Laatst bewerkt:

remio

Registered User
in NL kan je eind van het jaar weer terecht bij de XXL dealers. voor het profspul kan je alleen bij www.jorge.pl terecht en grenscontroles weet je natuurlijk nooit wat van, dat zat van dag tot dag verschillen....... vrachtwagencontroles zullen daar nooit verdwijnen. steekproefgewijs kan je dr altijd uitgepikt worden

Laatst bewerkt:

Xistens

Registered User
Ey ik wil van de week langs Jorge gaan, heeft iemand de prijzen van de "Jorge blokken"
kan ze niet op hun site vinden.

En welke papieren heb je precies nodig..?
(zelfde als bij alpeco,kvk..?)
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Bovenaan