jorge 1350 shots

3307

Registered User
Je hebt ook nog de JW430, soortgelijk blok maar dan met blauwe sterren.
Ik vind het wel een leuk ding, maar inderdaad erg snel voorbij. En ook niet echt iets om ff in je straat af te steken.

zuen

Registered User
Deze grote jongen moet je niet overdwars in je smalle straatje zetten, dan gebeuren er dingen wat je niet wil dat ze gebeuren:worried: :toung:. Mooi blok!

reuzenkind

Registered User
Je hebt ook nog de JW430, soortgelijk blok maar dan met blauwe sterren.
Ik vind het wel een leuk ding, maar inderdaad erg snel voorbij. En ook niet echt iets om ff in je straat af te steken.

Heb er ook even een filmpje van de JW430 opgezet :blink1:

bollehenk

Registered User
Ontzettend snel; blok zeg het is wel mooi om te zien.

maar ik had effe naar de prijs geinformeerd en die zou me dan 240 euries gaan kosten hoop geld voor een paar seconden maar ja vuurwerk is maar een kwestie van secondens.

graag een reactie wat jullie van de prijs vinden doen of niet doen.

fexZy

Registered User

maar ik had effe naar de prijs geinformeerd en die zou me dan 240 euries gaan kosten hoop geld voor een paar seconden maar ja vuurwerk is maar een kwestie van secondens.

Voor €240 euri zou ik hem lekker laten liggen, de keuze is wel aan je zelf. maar om nou 240 euro achterover te gooien in 11 seconden gaat me echt iets te ver... een beetje goedkope handelaar heb je daar een karton 3" shells voor maar ja dat verschilt per handelaar.Voor dat geld kan je bij alpeco 2 leuke grote blokjes uit zoeken. denk dat je daar meer plezier aan hebt dan dat je dit blok in 11 seconden er door heen gooit.
:noworry: laters!

sebastiaantje

Registered User

Het is een zeer mooi blok. Maar aangezien het geld mij (jammer genoeg ) niet op de rug groeit zou ik hem niet kopen. Als je genoeg geld hebt zou ik het doen! Maarja, zoals ik al zei voor zo'n prijs en dat voor elf seconde zou ik het niet doen. Maar dat neemt niet weg dat dit een machtig mooi blok is.

Gr Sebastiaantje

3307

Registered User
240,- euro? Jezus he. Dan zeg ik: koop 300 romeinse kaarsen, zet ze in fanshape en je hebt hetzelfde effect. Alleen in een ander kleur.

bollehenk

Registered User
Bedankt voor de reactie`

ik denk dat ik hem maar laat liggen en dan 2 jorge blokken van 2 inch neem ben ik bijna net zoveel kwijt.

later

Silver Palm

Registered User
En je hoeft het blok niet buiten het dorp/stad op een weide af te steken, want de spreiding (en brandende neerslag) is toch wel erg groot.

Bovenaan