jorge 1010

Tony

Administrator
Medewerker
Kunnen we niet gewoon praten over de effecten enzo.
Het gewicht BRUTO is juist het minst interesante..

Firework-boy

Registered User
wat zijn de effecten,hoelang zal die echt duren?

Effect beschrijving staat in 2de reactie in dit topic :idea:
Op de doos staat 3 minuten, maar op de site van Jorge staat 2,5 minuut.
Ik denk dat 2,5 minuut meer reeel is, anders zouden er wel grote pauzes in het blok zijn...

Gr,

Pyro-Power

Registered User
de afbeelding ziet er klein uit,heeft iemand de effecten van de jorge 1010 die ergens anders in een pot te zien zijn?

Ik kan je wel zeggen dat de Jw1010 dit jaar Nieuw in delijn zit en dus is er verder geen informatie over.

Jorge heeft hem ook nog niet in een show gebruikt anders had ik dat wel geweten :idea:.....

Na oud en nieuw duiken er wel verschillende filmpjes op dus dan weet je ook hoe die er uit zal zien kwa effecten uitwerking etc...

qqq

Registered User
Laatst bewerkt:

fexZy

Registered User
op dat filmpje van youtube is er ookeen salute finale te zien, komt ook over een met de effect om schrijving.

Volgens mij gaat het om bijde filmpjes om de 1010

Laatst bewerkt:

Denendo

Registered User
op dat filmpje van youtube is er ookeen salute finale te zien, komt ook over een met de effect om schrijving.

In het productfilmpje eindigt deze ook met een salutefinale hoor..
Gezien de effectomschrijving van de eerste pagina in deze thread, denk ik toch dat dit het juiste filmpje moet zijn van de JW1010..

Denendo

von urk

Registered User
Bij de les blijven Sebas!

Sodemieter zeg wat een blok!! pff, heb hier eigenlijk weinig aan toe te voegen. Komt in iedergeval in mijn lijst als meest begeerde blokken te staan hehe :toung:

Bovenaan