Jean Cross: 2013 wordt een feest.!

Jean Cross

Registered User
Zo....

het is aardig stil geweest rond mijn persoon, maar heb dan ook een druk en vooral duur jaar achter de rug (nieuwe baan, nieuw huis, nieuwe hond, etc.).

Tot op 1 maand terug, zat het grootse vuurwerk waar ik om bekend sta (toch.?! :p) er budgettechnisch niet in.. TOTDAT we op het idee kwamen om samen met de buurtjes een feestje te geven... en voila.! Een showtje was in de maak.!

Immortal Gold
6 Elements
4 Season (2012 versie)
Spider King (2x)
Super Blinking Willows (3x)
Killer Instinct (3x)
Secret Salute (2x)
Secret Salute Salvo (54 schots versie.!) (2x)
Sky Screamers

En natuurlijk het gebruikelijke grut:
Binkies (400x)
Vette Marja (5x)
Silver Salute (5x)
Glorius (12x)
Etc....

Nou, knutseltijd is weer begonnen.! Have fun guys.!

Quintin

Registered User
Kijk Jean dat klinkt weer als een lekker showtje, ik zit dit jaar ook in Arnhem Zuid bij de fam , mischien kan ik nog wel wat meegenieten van je :)

Jean Cross

Registered User
Kijk Jean dat klinkt weer als een lekker showtje, ik zit dit jaar ook in Arnhem Zuid bij de fam , mischien kan ik nog wel wat meegenieten van je :)

Thanks.! Goedzo, je kan ons vinden aan de Hillegomweg :p
Ben jij der ook nog haha.

Dat is een goed begin in je nieuwe buurt dan, heb je ook foto's gemaakt?

Haha, idd.! Ff de boel laten merken dat Jean in da House is :p zit nog in de auto, foto's volgen zo.!! :)

D

Deleted member 17038

Guest
Kijk dat zijn goede berichten zo! Toch een show! Veel plezier, ik kijk uit naar een filmpje!

Jean Cross

Registered User
Fotooooo (met mobiel)

IMG245.jpg
[/url][/IMG]

gwgwgw

Registered User
Zo....

Immortal Gold
6 Elements
4 Season (2012 versie)
Spider King (2x)
Super Blinking Willows (3x)
Killer Instinct (3x)
Secret Salute (2x)
Secret Salute Salvo (54 schots versie.!) (2x)
Sky Screamers

En natuurlijk het gebruikelijke grut:
Binkies (400x)
Vette Marja (5x)
Silver Salute (5x)
Glorius (12x)
Etc....
Dronken Jean Cross (1x) :tounge:

QUOTE]

Mooie lijst! Wordt er weer gefilmt?

Roob

Registered User
Kijk zo kan het ook. Veel plezier ermee. Ik denk dat ze wel zullen weten wie er in de buurt is komen wonen.

GMP82

Zilveren Member
goed nieuws! heel erg veel plezier... en ik hoop dat je die dronken jean cross voor het aller aller laatste bewaard?

passion fruit

Registered User
Ik heb vorig jaar zeker genoten van je filmpjes Jean Cross. De collectie van dit jaar is ook zeker niet verkeerd hoor. Ik zie alleen maar toppers erin staan dus dat komt helemaal goed daaro bij jou.
Heel veel stookplezier en een fijn 2013 alvast!

Jean Cross

Registered User
Zo... ik ben ook weer uit bed :p

Ondanks mijn (voor mijn doen) kleine collectie EEN ONWIJS LEUKE AVOND GEHAD.!!

De spelbrekers "Wind en Regen" hebben wel voor wat haperingen in mijn projectjes gezorgd, maar ach.. het feest was er niet minder om ;-)

De foto's en video's zijn aan het uploaden of worden geupload, dus komen weldra online.

Voor diegene welke ik nog niet gesproken heb: HAPPY 2013.! En laat het vuurwerkseizoen maar weer beginnen.!

Bovenaan