• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Japanese Fireworks Japans vuurwerk

Trouwens zeer mooie vuurwerk beelden uit Japan.
Bijzondere stukken vakmanschap en mooi vuurwerk.

Ik zit er aan te denken om in 2015 naar de Jamboree (= een scouting evenement) in Japan te gaan.
Maar ik heb zwaar vermoeden, dat ik weinig met scouting dingen bezig zal zijn in Japan, ik geloof dat ik alleen maar naar vuurwerkshows en in vuurwerk fabrieken ga ik kijken.
Tot zover dat kan en mogelijk is.

Weet iemand hoe je die irritante vierkantjes achter: 1 shakudama - 一尺玉 weg krijgt.
Ik zie dus 1 jakudama en na het streepje zie ik drie blokjes/vierkantjes.
Ik dacht dat ik het kon oplossen om een Japans font te downloaden, maar dat werkt niet.
De oplossing moet wel zijn om de Japanse tekenset te installeren (vergeet niet te rebooten als je dat gedaan hebt).

Laatst bewerkt:
Thanks Fred en Kaboom5!
Het is gewoon de top van de wereld. Echt die effecten zijn zo ontzettend goed, dat zie je echt nergens.

Kijk, zo schiet je een finale!!!! Kunnen we in Europa nog wat van leren (niet dat het hier zo slecht is, maar in vergelijking tot dit.....).

Laatst bewerkt:
Bij deze nog een mooie compilatie van mijn kant

Is er misschien iemand die deze link om kan zetten in een een filmpje wat je direct af kan spelen?? Ik kom er namelijk niet uit op m'n Ipadje :tounge:
[video]http://m.youtube.com/watch?v=dAQR34t-BCk[/video]

Laatst bewerkt:
Bij deze nog een mooie compilatie van mijn kant

Is er misschien iemand die deze link om kan zetten in een een filmpje wat je direct af kan spelen?? Ik kom er namelijk niet uit op m'n Ipadje :tounge:
[video]http://m.youtube.com/watch?v=dAQR34t-BCk[/video]

astu:smiling:

Een stuk Pyromusical uit Japan.
Geschoten op 3/8/2012.
Ik heb weer zitten genieten, ze hadden beter deze mannen naar Montreal kunnen sturen.

Deze filmpjes maken we weer blij. Met de scheveningen films en daarbovenop nog eens een zooi new posts met produkten van Proline dreigde ik toch een beetje in te storten....

Back
Bovenaan