Archief Jackpot

FPM ProductBOT

Registered User
161_Lesli_Explosive_Jackpot_new_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Jackpot[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]162[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 24,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]410 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]6/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]49[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Werkelijk alle mogelijke effecten en kleuren zitten in de Jackpot verwerkt. Een vuurwerkshow van bijna een halve minuut. Alleen dit jaar gratis Decemberlot t.w.v. € 5,- er bij. [/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 11/09/2014[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Tony

Administrator
Medewerker
Dit vond ik een hele leuke/goede cake.
We hebben hem gisteren gefilmd en later vandaag zal de film online komen.

bluebear

Registered User
label van de cake vind ik erg mooi.
verschillende effecten op een mooi tempo
burst ziet er zwak uit maar de prijs/kwaliteit lijkt me prima.

ThunderBall

Registered User
Ik vind 'm leuk, mooie afwisselende en heldere effecten, idd. mooi label en een nette prijs, verder 410gr. & 49shots!

Eneh, niet alles hoeft als een gek te beuken!:hehe!:

Tony

Administrator
Medewerker
Een mooie cake en precies goed voor de prijs!
De comets vonden we mooie qua kleur en de crackling tials doen het ook erg goed. Niks mis mee.

Bovenaan