'Jaarwisseling valt in het water'

Moontan

Moderator
Medewerker

Met oud en nieuw kan het flink regenen en stormachtig waaien, meldt Weeronline.nl. "De timing van de regen is nog wat onzeker, maar het is goed mogelijk dat de jaarwisseling regionaal in het water valt."Er is veel bewolking op maandag waaruit soms wat regen valt, meldt Weeronline.nl. In de avond gaat het vanuit het Westen waarschijnlijk harder regenen.

Harde wind
Daarnaast staat er een harde wind op oudejaarsdag. "Extra oppassen dus met vuurwerk!", aldus Weeronline.nl. In de loop van de avond zwakt de wind wat af, maar het blijft hard waaien.

http://rotterdam.nieuws.nl/nieuws/20131228/Jaarwisseling-valt-in-het-water#

boozebelly

Registered User
Tsja... een buitje nu & dan kan ik wel mee leven. Alleen die wind... bij echt harde wind gaan de pijlen sowieso een jaartje in de stalling hiero.

Richardus

Registered User
Er is veel bewolking op maandag waaruit soms wat regen valt, meldt Weeronline.nl. In de avond gaat het vanuit het Westen waarschijnlijk harder regenen.
So what? Morgen is het nog geen oudjaarsdag :tounge: Moet er nog wel op de fiets doorheen om wat te scoren :hehe!:

Richardus

Registered User
Je gaat toch niet weer 10 km op je stalen ros naar de Koperen Jan, Richardus? :hehe!:
Ehm, misschien? Hahaha, hoogstwaarschijnlijk nog wel even naar Giezen :hehe!: en moet nog wat bij De Weijs ophalen wat er gister nog niet was. Bedum heb ik gisteravond wel gedaan, fikse wind tegen terug, voelde het vannacht nog in m'n benen (conditie foetsie) :huh:

KruitFreak

Registered User
Ik weet dat ieder jaar de weersomstandigheden overal sterk kunnen verschillen. Een buitje is niet erg en als er veel wind staat lopen we een blokje om. Als er maar geen dichte mist komt, dat is wel om te janken.

ifeelfine

Registered User
de conclusie is dus het gaat een vochtige jaarwisseling worden, geen mist geen vorst geen gladheid geen grote hoeveelheden regen. Eigenlijk prima te doen al zeg ik het zelf

Robin84

Registered User
In Gouda lijkt het allemaal wel mee te vallen. Alleen 's avonds een paar spatten regen.

Wel windkracht 5 overdag.

De vuurwerkhel van vorig jaar lijkt niet terug te keren.

Wat me overigens opvalt is dat het de afgelopen dagen en ook vandaag, prima dagen waren, terwijl de voorspellingen anders deden vermoeden.

Groetjes,

Robin

Bovenaan